معرفی بهترین میکرودرم خانگی در بازار ایران

میکرودرم یکی از راه‌های درمان برای از بین بردن ضایعات پوستی خفیف و شدید می‌باشد. آشنایی با بهترین دستگاه میکرودرم از این جهت حائز اهمیت است که، شما می‌توانید به فراخور نیاز پوستتان به رسیدگی، آنرا در منزلتان احیا سازید. میکرودرم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام درست آن می توانید از جوش و لک و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنید، دستگاه‌های معرفی شده در این مطلب اغلب چند کاربرده بوده و دارای سری‌های متعددی می‌باشند، تا شما بتوانید تنها با یک خرید به چند مدل مختلف پوستتان را مورد رسیدگی قرار دهید.

معرفی بهترین میکرودرم خانگی

۱- دستگاه میکرودرم خانگی بخاردار دیاموند

دیاموند اولین دستگاه میکرودرمی است که برای معرفی به شما انتخاب کردیم، و به این علت در صدر جدول معرفی‌های ما قرار گرفته که از یک روش خاص برای لایه برداری پوست استفاده می‌کند. منبت کاری سری‌های الماسی در این محصول به شکلی است که به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. از جمله قابلیت‌هایی برشمرده شده این دستگاه از زبان مخاطبانش می‌توان به فرآیند لایه برداری رفت و برگشتی، تنظیم قدرت مکش، قابلیت کنترل شدت و عمق لایه برداری اشاره کرد. روش لایه برداری در این دستگاه میکرودرم خانگی  فیزیکی است، در حالی که دستگاه‌های دیگر از روش‌های شیمیایی برای اینکار استفاده می‌کنند.

نکته بعدی به خراش‌ها و زخم‌های حاصل از کار با این میکرودرم باز می‌گردد، که  بسیار سطحی هستند. نکته مثبت دیگر دیاموند را باید در قابلیت حمل آسان و طراحی سبک آن جستجو کرد، که به شما امکان استفاده از این دستگاه را در هر مکان و زمانی می‌دهد.  این دستگاه میکرودرم از قدرت و کیفیت بالایی جهت پاکسازی و لایه برداری پوست برخوردار می‌باشد. پاکسازی و باکتری ضدایی در این دستگاه به کمک نور آبی صورت می‌پذیرد، که البته این نور خاصیت ضد التهابی نیز دارد. سری‌های این میکرودرم در سه طرح گوناگون طراحی شده‌اند که به آن قابلیت‌های متفاوتی بخشیده است.

– دهانه بزرگ با قدرت مکش بسیار بالا

– دهانه باریک جهت زدودن آکنه‌های ریز

– دهانه بیضی شکل مناسب جهت رفع خطوط و چین و چروک‌های پوستی

– سری ماساژور جهت ایجاد حالت ریلکسی و آرامش در پوست

دستگاه میکرودرم خانگی بخاردار دیاموند

خرید آنلاین

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم خانگی دیاموند

منبع انرژی برق شهری
اقلام همراه ۴ سری با قدرت مکش متفاوت
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شستشو
مناسب برای – از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز

– لایه برداری و پاکسازی کامل پوست

۲- دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

این دستگاه همانگونه که در نام آن قید گردیده دو کاره است و کارایی های آن را می‌توان در ایجاد پوستی لطیف، درخشان، ضخیم و در عین حال عاری از چین و چروک جستجو کرد. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید و در عین حال به زیبایی و لطافت پوستتان اهمیت می‌دهید، خرید میکرودرم خانگی ترانس دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول در ۵ سطح مختلف قدرتی قرار دارد و علاوه بر دو عملکرده بودن آن در انجام ابریژن و وکیوم تراپی، قابلیت حمل آسان به آن ارزش خرید بالایی بخشیده است.

میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

خرید آنلاین

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه شارژر، فیلتر، سری ابریژن
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
مناسب برای – رفع چین و چروک

– ایجاد لطافت و نرمی در پوست

۳- دستگاه میکرودرم خانگی دکتردرم

این میکرودرم قابل شارژ داری ۴ سری در ابعاد و اندازه‌های مختلف می‌باشد. نحوه کار با این دستگاه به صورت چرخش بر روی پوست و ایجاد خراش‌هایی بسیار ریز بر روی آن می‌باشد. به این ترتیب لایه‌های مرده و اضافی روی پوست از سطح آن جدا شده و فرآیند بازسازی پوست آغاز می‌گردد.

میکرودرم خانگی دکتر درم مدل 9850

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم خانگی دکتردرم

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه سری با کارکرد متفاوت پد اضافه دفترچه همراه سیم شارژر آداپتور
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
تعداد سری ۴ عدد
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
مناسب برای لایه برداری پوست‌های مرده و اضافی
داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

۴- دستگاه میکرودرم درماکر (Derma Care)

درماکر از شیوه‌ای غیر تهاجمی و غیر شیمیایی برای لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده می‌کند. بی حس کردن پوست پیش از شروع کار یکی از مزایای این دستگاه به شمار می‌رود و به همین خاطر بسیار مناسب افرادی است که حاضر به تحمل درد و سختی برای بهتر شدن پوستشان نیستند. اگر دارای پوست لک دار و آکنه خیزی هستید، این مدل میکرودرم خانگی به خوبی قادر به رفع این اختلالات پوستی برای شما خواهد بود.

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم درماکر (Derma Care)

منبع انرژی برق شهری
اقلام همراه دارای ۳ فیلتر ساده و ۱ فیلتر نانو
قابلیت‌های ابزار دارای سه سیستم پودری، الماسی و اندرمولوژی
امکانات لوازم اصلاح فشار مکش تا ۸۵ کیلو پاسکال
مناسب برای پوست‌های مستعد لک و آکنه

۵- میکرودرم خانگی کیوت اسکین مدل CIH-A500

طراحی میکرودرم کیوت سون به گونه‌ای است که دارای ۳ سرعت متفاوت قابل تنظیم می‌باشد. داشتن ۴ سری مختلف با عملکردهای گوناگون مزیت دیگری است که به این دستگاه ارزش بالایی نزد هوادارنش بخشیده است. از دیگر مزیت‌های ارزنده این دستگاه می‌توان به خوش دست بودن آن اشاره کرد، که در زمان استفاده شما را متحمل زحمت چندانی نمی‌کند. تمرکز این مدل میکرودرم خانگی بیشتر بر از بین بردن سلول‌های مرده پوستی، از میان بردن چروک‌های پوستی و جوش‌های سر سیاه می‌باشد .

ویژگی‌های میکرودرم خانگی کیوت اسکین مدل CIH-A500

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه دارای ۴ سری – دارای یک درپوش محافظ – شارژ با کابل USB
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
 

مناسب برای

– مناسب برای بیرون کشیدن جوش‌های سر سیاه

– مناسب پاکسازی و استرلیزه کردن پوست

– مناسب لایه برداری پوست

– از بین برنده‌ی سلول‌های مرده

– شفاف‌کننده‌ی پوست

– از بین برنده جای زخم جوش و آکنه

۶- میکرودرم خانگی مدل RT-8080

این میکرودرم با داشتن ۴ سری مختلف که هر کدام بابت رفع مشکلی خاص طراحی شده‌اند، قادر به رفع مشکلات پوستی در ۴ طیف مختلف می‌باشد. سری کوچک دایره‌ای شکل با قدرت مکش بسیار ضعیف خود شما را از شر جوش‌های سر سیاه خلاص می‌کند. سری بیضی شکل بر رفع چین و چروک و افزایش هر چه بیشتر گردش خود در پوست تمرکز دارد. از سری سوم موسوم به لاماشی می‌توانید برای لایه برداری و شاداب‌سازی پوست کمک بگیرید. آخرین سری این دستگاه دارای ابعادی بزرگ بوده و با قدرت مکش قابل توجه خود جوش‌های عمقی را تمیز می‌سازد.

ویژگی‌های میکرودرم خانگی مدل RT-8080

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه ۵ سری با کاربردهای گوناگون
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
 

مناسب برای

– جوش‌های سر سیاه

– رفع چین و چروک

– لایه برداری و شاداب سازی پوست

– از بین برنده جوش‌های عمیق

۷- میکرودرم اینفیس مدل MS7000

جوان‌سازی پوست یکی از امور بسیار شایعه است که افراد بسیاری از بانوان گرفته تا آقایان، پیگیر آن هستند تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشند. ازاین‌رو دستگاه‌های بسیاری طراحی و تولید شداند تا در امر جوان‌سازی پوست به کمک افراد علاقه‌مند به این امور قرار گیرد. یکی از روش‌های کم هزینه و خانگی برای داشتن پوستی شفاف و زیبا؛ استفاده از میکرودرم است. با استفاده از دستگاه میکرودرم می‌توان سلول‌های مرده پوست را از میان برد و به جوان‌سازی پوست کمک کرد. میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000 یک محصول بی‌نظیر دیگر از برند محبوب شیائومی است که شما با استفاده دوره‌ای از آن در منزل می‌توانید به زیبایی دلخواه خود دست یابید. طراحی ارگونومیک این میکرودرم، نگهداری آن را در دست راحت می‌کند تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این محصول دارای چهار سری با اندازه‌های گوناگون است که شما می‌توانید از آن علاوه بر پوست صورت برای بدن نیز استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید بعد از استفاده سری‌ها را مورد شست‌وشو قرار دهید تا خیالتان از بابت آلودگی‌های موجود روی آن راحت شود.

میکرودرم اینفیس مدل MS7000

خرید آنلاین

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه ۴ سری با کاربردهای گوناگون
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
 

مناسب برای

– جوش‌های سر سیاه

– رفع چین و چروک

– لایه برداری و شاداب سازی پوست

– از بین برنده جوش‌های عمیق

۸-میکرودرم خانگی بلک هید اینسترومنت مدل yk-628

میکرودرم YK-628 توسط برند BLACKHEAD INSTRUMENT تولید گردیده است. این برند به صورت تخصصی محصولات مراقب و زیبایی تولید می‌کند. یکی از محصولات این شرکت که از سال ۲۰۱۸ عرضه گردیده است دستگاه میکرودرم خانگی YK-628 است. بلک هید اینسترومنت در تولید این محصول کاربردی خانگی به جای ارمیچر از می نی موتور مکنده استفاده کرده است که این کار باعث افزایش قدرت مکش تا ۸ برابر ارمیچر گردیده است. برای تامین برق این موتور از یک باتری پلمیری لیتیوم ۸۰۰ واتی استفاده گردیده است. استفاده از این باتری قوی گرچه کمی وزن دستگاه را افزایش داده است اما در مقابل قدرت نگهداری شارژ معادل ۴۸ ساعت در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد.

در واقع با هر بار شارژ شما می‌توانید حدود ۱ ساعت به صورت مداوم از این دستگاه استفاده کنید. بسته این دستگاه شامل سری‌های مختلف برای قسمت‌های مختلف صورت از جمله نوک بینی، کناره‌های بینی، گونه‌ها، قسمت میان دو ابرو، پیشانی و دور لب‌ها کار با این دستگاه را برای شما آسان می‌سازد. در طراحی سوکت شارژ این دستگاه از جایگاه می نی یو اس بی‌استفاده شده است تا در صورتی که شارژر و کابل این دستگاه را همراه ندارید بتوانید با شارژ معمولی گوشی خود آن را شارژ کنید.

میکرودرم خانگی بلک هید اینسترومنت مدل yk-628

خرید آنلاین

منبع انرژی باتری قابل شارژ
اقلام همراه -۱سری روی خود دستگاه نصب شده است. -۳ سری متفاوت -کابل شارژ -واشر
قابلیت‌های ابزار طراحی ارگونومیک
امکانات لوازم اصلاح سری قابل شست‌وشو
 

مناسب برای

جهت اهداف پاکسازی – کاهش چربی پوست صورت – شفافیت پوست – حذف جوشهای سر سیاه و چرکی استفاده می شود
۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.