کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ قیمت و هزینه کرم پودر دائم

بسیاری از خانم‌ها به درستی نمی‌‌دانند که کرم پودر دائم یا مزووایت چیست ؟ اما از آنجایی که داشتن آرایش دائمی برایشان امری بسیار دلپذیر می‌باشد، علاقمند به آشنایی و به کارگیری این تکنیک برای بهبود رنگ پوستشان هستند. کسانی که از روش‌‌های دیگر برای ایجاد یکدستی در پوستشان استفاده کرده‌اند اما از آنها خیری ندیده‌اید، از این روش به عنوان معجزه‌ای برای روشن شدن پوستشان یاد می‌کنند. در این مطلب هر اطلاعاتی را که برای انجام مزووایت به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کرم پودر دائم یا مزووایت چیست ؟

کرم پودر دائم یا مزووایت روشی است که از طریق آن کرم پودر را به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌کنند و به همین خاطر در این شیوه خبری از خون ریزی نیست. تزریق رنگ به زیر پوست از طریق سوزن و با به کارگیری روش میکرو‌نیدلینگ صورت می‌پذیرد. روش دیگری موسوم به BB GLOW نیز برای بهبود رنگ پوست انجام می‌شود، که از ماندگاری کمتری نسبت به مزووایت برخوردار است و همچنین از مواد اندکی در اجرای این شیوه استفاده می‌گردد. اثرات مزووایت از ۸ ماه الی ۱ سال پایدار بوده و این موضوع به این معنی است که شما تا حدود یک سال پس از انجام مزووایت نیاز به استفاده از کرم پودر و محصولات بهبود دهنده رنگ پوست ندارید.

موارد مصرف کرم پودر دائم یا مزووایت

استفاده از روش مزووایت جهت بهبود رنگ پوست و ایجاد حالتی شاداب و درخشان بر روی پوست می‌باشد. اغلب استفاده کنندگان از این شیوه برای خلاص شدن از شر لک و تیرگی‌های پوستی خود به آن متوسل شده‌اند. البته ایجاد یکدستی در رنگ پوست هم یکی از اهداف استفاده کنندگان از این شیوه می‌باشد. برخی ادعا کرده‌اند که این روش علاوه بر اینکه به بهبود رنگ پوستشان کمک کرده ، در از بین رفتن تیرگی دور چشمان و بهبود چین و چروکهای پوستی آنها نیز موثر بوده است.

در مجموع می‌توان اینگونه جمع بندی کرد که اگر بنا به سه دلیل از جمله تیرگی طبیعی پوست، داشتن کک و مک یا بروز اختلالات پوستی بر اثر بالا رفتن سن، به یک سری عوارض پوستی دچار شده‌اید، می‌توانید از این شیوه‌ برای ایجاد یکدستی در رنگ پوستتان کمک بگیرید. در ضمن استفاده از این شیوه نیازی به استراحت بعد از انجام مزووایت یا بستری شدن ندارد.

قبل و بعد از مصرف کرم پودر دائم

عوارض مزووایت یا کرم پودر دائم

استفاده از روش میکرونیدلینگ چنانچه به تنهایی و بدون استفاده از رنگ صورت پذیرد روشی مناسب برای جوان سازی و مراقبت از پوست می‌باشد. به کار گیری رنگ در این شیوه باعث بروز برخی از مشکلات پوستی در افراد می‌گردد که در ادامه به صورت موردی به آن خواهیم پرداخت:

۱- بروز مشکلات پوستی خفیف و بعضا شدید به دلیل به کارگیری رنگ‌های حاوی فلزات سنگین همچون کادمیوم، زینگ، آهن و جیوه. بالا رفتن این عناصر در لایه‌های زیرین پوست می‌تواند برای پوست بسیار سمی و خطرناک ‌باشد.

۲- بعضی از رنگ‌های به کار رفته در روش مزووایت به صورت تخصصی برای پوست تولید نمی‌گردند و به همین علت پوست برخی از افراد را در معرض واکنش‌های آلرژیک قرار می‌دهد.

۳-هرچند استفاده از رنگ‌ها در تاتو هم این واکنش‌های آلرژیک را در بر خواهد داشت، ولی تفاوت این شیوه با تاتو در آن است که تمامی سطح پوست را درگیر واکنش‌های آلرژیک می‌سازد.

۴- درصورتی که پوستتان نسبت به مواد به کار گرفته شده در روش مزووایت واکنش‌ نشان دهد، نیاز به صرف هزینه بسیار بالایی برای برگشتن پوستتان به حالت اولیه دارید.

۵- PIH از دیگر مضراتی است که در اثر استفاده از مزووایت رخ می‌دهد. این مشکل به سبب انجام مزووایت از طریق افراد ناوارد و بروز التهابات و سوختگی در سطح پوست ایجاد می‌گردد. التهابات ایجاد شده باعث تحرک اپیدرم گردیده و این تحریک سلولی در نهایت به تولید رنگدانه‌هایی عمدتا تیره در پوست می‌انجامد. این رنگدانه‌ها پوست‌های مجاور را نیز درگیر ساخته و لک‌هایی را ایجاد می‌کنند که از بین رفتن آنها نیازمند زمان نسبتا طولانی می‌باشد. از جمله مواد مزووایت که به ایجاد PIH  در پوست می‌انجامد می‌توان به پروپیل پارابن، عطر، سزکوئی ترپن ، پروپیلن گلیکول، سوربیتان اولئات ، متیل پارابن و فنوکسی اتانول اشاره داشت.

۵- ابتلا به انواع بیماری‌های پوستی به سبب عدم استفاده از کارتریج‌های یکبار مصرف .

۶- ایجاد لک، خونریزی، زائده‌های پوستی ،ناصافی و التهاب پوستی به سبب اعمال فشار زیاد و بیش از حد معمول به دستگاه و ورود سوزن به مناطق عمقی تر پوست.

مراقبت های بعد از کرم پودر دائم

۱- پرهیز از قرارگیری در معرض نور مستقیم آفتاب و استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب استاندارد

۲- استفاده مرتب از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان جهت جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت آن

۳- پرهیز از آبتنی، رفتن به حمام و شنا تا چند روز پس از انجام مزووایت

۴- عدم استفاده از پاک کننده‌های آرایشی تا ۲۴ ساعت پس از انجام مزووایت

قیمت و هزینه کرم پودر دائم

پیش از آنکه به بحث قیمت و هزینه کرم پودر دائم اشاره کنیم به عواملی که بر افزایش یا کاهش این هزینه‌ تاثیر گذارند خواهیم پرداخت.

۱- کلینیک انتخابی برای انجام مزووایت یا تزریق کرم پودردائم

۲- میزان و نوع مواد مصرفی  و کوکتل‌‌های انتخابی برای انجام مزووایت

۳- تعداد جلسات تجویز شده دکتر برای انجام کرم پودر دائم

۴- ناحیه‌ای که برای انجام تزریق در نظر گرفته شده است

۵- شهری که برای انجام تزریق در نظر گرفته اید

هزینه کرم پودر دائم با در نظر گرفتن ۵ فاکتور بالا از ۳۰۰ تا یک میلیون تومان در هر جلسه متغیر است. اینکه چرا ممکن است هزینه هر جلسه با جلسات بعدی متفاوت باشد، به سبب مواد مصرفی و کوکتل‌هایی است که در هر جلسه به آن نیاز خواهید داشت. برخی از افراد برای روشن سازی نواحی مختلفی پوست خود همچون زانوهای، آرنج و زیر گردن از این شیوه کمک می‌گیرند.

از مزایای روش مزووایت می‌توان به کمک در ساخت هر چه بیشتر کلاژن و بهبود چین و چروک‌های پوستی از این طریق اشاره داشت. مزیت بعدی این شیوه در مقایسه با استفاده از کرم پودرهای موقت و معمول آن است که منافذ پوستی را مسدود نمی‌سازد و به پوست اجازه تنفس می‌دهد.

کیت کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB بسته ۱۰ عددی-شماره ۲۱

کیت کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB بسته 10 عددی-شماره 21

خرید

کیت کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB بسته ۱۰ عددی-شماره ۲۳

کیت کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB بسته 10 عددی-شماره 23

خرید

کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB تک عددی شماره ۲۱

کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB تک عددی شماره 21

خرید

کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB تک عددی شماره ۲۳

کرم پودر دائم دکتر دراوینگ مدل Glow BB تک عددی شماره 23

خرید

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.