معرفی بهترین مارک اتو مو

اگر به دنبال راه میانبری برای سریع صاف شدن موهایتان هستید، آشنایی با بهترین مارک اتو مو، شما را در رسیدن به این میانبر آراستگی کمک خواهد کرد. ممکن است برخی از افراد شما را از استفاده این محصول بسیار کاربردی منع کرده باشند، درحالی که دانستن برخی از نکات در زمان استفاده، موهایی صاف را بدون کوچکترین آسیبی برای شما رقم خواهد زد. در این مطلب ضمن بیان نکات مهم برای استفاده از اتو مو، شما را با بهترین مارک‌ اتو موی بازار آشنا خواهیم ساخت.

معرفی ۵ مدل از بهترین مارک های اتو مو

مدل‌های انتخاب شده در این مطلب براساس محدوده قیمت، سرعت داغ شدن دستگاه، سرامیکی بودن صفحات، قابلیت تنظیم دما و داشتن بالاترین دمای حرارتی انتخاب گردیده‌اند.

۱- اتو مو فیلیپس مدل BHS375

فیلیپس برندی نام آشنا برای تمامی ماست، و جای  تعجب ندارد اگر در جدول معرفی بهترین مارک اتو مو صدرنشین باشد. اینکه چه ویژگی‌های به این محصول فیلیپس برتری بخشیده را باید در صفحات کراتینی آن جستجو کرد، این مشخصه دما را در بازده زمانی بسیار کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای به اوج رسانده تا فرآیند زمانبر آماده شدن شما را به  حداقل برساند.

 قابلیت تنظیم دما در ۲ درجه مختلف ۱۸۰ و ۲۳۰ درجه سانتی گراد و تکنولوژی ترمو پرفکت، که دما را در تمامی نقاط صفحه به صورت یکنواخت پخش می‌کند، از دیگر قابلیت‌های ارزنده این محصول به شمار می‌روند. به لطف ویژگی یونیک این دستگاه می‌توانید درخشندگی موهای خود را محفوظ داشته و ظاهری عاری از هرگونه وز بودن برای موهایتان رقم بزنید. نکته آخر در خصوص این دستگاه مجهز بودن آن به قفل ایمنی است، که محصول شما را در برابر آسیب‌های احتمالی محفوظ نگه می‌دارد.

اتو مو فیلیپس مدل BHS375

خرید

مشخصات اتو مو فیلیپس مدل BHS375

جنس صفحات سرامیک
مدت زمان گرم شدن اتو ۳۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما دارد
حداکثر دمای قابل تنظیم ۲۳۰ درجه
درجات قابل تنظیم دما ۲ درجه  دمایی مختلف

۲- اتو مو رمینگتون مدل S8590

اگر سری در بازار فروش دستگاه‌های حالت دهنده موی حرارتی زده باشید، مطمنا نام رمینگتون به گوشتان آشنا خواهد آمد. محصولات این برند از حیث قدرت در رده تراز اول‌ها بازار قرار دارند. موضوعی که این محصول رمینگتون را در نظر مخاطبانش خاص و دوست داشتنی ساخته، خاصیت درمانی آن در کنار مجهز بودنش به تکنولوژی های روز دنیا می‌باشد.

 این اتو مو قادر به کراتین درمانی موهای شماست، یعنی می‌تواند تمام ویژگی‌های مثبتی که به سبب از دست دادن کراتین در ساختار موهای شما از بین رفته را به آنها بازگرداند. به این ترتیب پس از استفاده از این محصول دیگر شاهد خشکی، آسیب دیدگی و شکنندگی موهایتان نخواهید بود. این محصول همچنین تا ۵۷ درصد موهای شما را در برابر این آسیب‌ها محفوظ نگاه می‌دارد.

سرعت داغ شدن در این اتو مو به حدی بالاست، که شما تنها در ۱۵ ثانیه می‌توانید از اوج حرارت آن به وجد بیایید. در ضمن بوق هشدار دستگاه، در صورت غفلت شما را از رسیدن دستگاه به حداکثر دما با خبر می‌کند. این محصول دارای قابلیت تنظیم ۵ دمای مختلف می‌باشد که از ۱۶۰ تا ۲۳۰ درجه  سانتی گراد متفاوت است.

در نهایت اینکه این محصول مجهز به سیستم ایمنی خاموش کردن خودکار بوده و با داشتن کیف ضد حرارت و بسیار شیک، به عنوان محصولی فول پکیج می‌تواند به ست محصولات زیباسازی موی شما افزوده اضافه گردد.

مشخصات اتو مو رمینگتون مدل S8590

جنس صفحات سرامیک
مدت زمان گرم شدن اتو ۱۵ ثانیه (بسیار سریع)
قابلیت تنظیم دما دارد
حداکثر دمای قابل تنظیم ۲۳۰ درجه سانتی گراد
درجات تنظیم دما ۵ درجه دمایی مختلف
قابلیت خاموشی خودکار دارد (پس از ۶۰ ثانیه)
 

سایر ویژگی‌ها

– دارای قابلیت کراتین درمانی که باعث حفظ حالت صافی مو در مدت زمان طولانی می‌گردد

– محافظت کننده مو در برابر آسیب‌های احتمالی همچون شکنندگی و آسیب‌دیدگی تا ۵۷ درصد

– امکان ثابت کردن دما با نگه داشتن گزینه منفی

۳- اتو مو جیمی مدل GM 450

شاید محصولات جیمی را بیشتر به واسطه ماشین اصلاح‌های با کیفیت و خوش قیمت آن بشناسید، اما این برند در بازار اتو موها هم توانسته برای خود اسم و رسمی دست و پا پیدا کند. اولین موضوعی که در خصوص محصول و در نگاه اول نظر شما را جلب خواهد کرد، صفحه سرامیکی نسبتا پهن آن است. پهن بودن صفحات این محصول به شما امکان اتو کردن موهایتان در کمترین زمان را می‌دهد.

برای آماده‌ به کار شدن این دستگاه تنها کافیست ۶۰ ثانیه صبر کنید. اگر این مقدار زمان در مقایسه با سایر اتو موها به نظرتان زیاد است، پس ویژگی‌های دیگر این محصول همچون ۵ دما بودن آن و گردش ۳۶۰ درجه سیم آن را هم لحاظ قرار دهید.

اتو مو جیمی مدل GM 450

خرید

مشخصات اتو مو جیمی مدل GM 450

جنس صفحات سرامیکی- تیتانیومی
مدت زمان گرم شدن اتو ۶۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما دارد
حداکثر دمای قابل تنظیم ۲۳۰ درجه
درجات قابل تنظیم دما ۵ درجه  دمایی مختلف
نوع نمایشگر LED
 

سایر ویژگی‌ها

– دارای صفحات پهن

– قابلیت تنظیم دما در ۵ سطح مختلف (۱۵۰، ۱۷۰ ، ۱۹۰ ، ۲۱۰ ، ۲۳۰ سانتیگراد)

۴- اتو مو کیمی مدل KM-328

اگر به دنبال یک صاف کننده موی خوش قیمت و در عین حال بسیار کار راه بنداز می‌گردید، اتو مو کیمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از محدوده قیمتی بسیار مناسب این محصول که بگذریم، سرعت داغ شدن ۳۰ ثانیه ای آن و رسیدن دمای آن در زمانی بسیار کوتاه به ۲۲۰ درجه سانتی گراد، رضایت شما را از این محصول جلب خواهد کرد.

مطمنا نباید از چنین محصولی توقع داشتن آپشن‌هایی همچون دکمه تنظیم دما یا خاموش شدن خودکار را داشته باشید. اما از آنجایی که صفحات پشتی این دستگاه تا ۹۰ درجه سانتی گراد گرما را در خود محفوظ نگاه می‌دارند، بنابراین برای حالت دادن به موهایتان هم گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. در آخر اینکه به لطف سیم ۲ متری که بر روی دستگاه مشاهده می‌کنید، نگرانی از بابت محدودیت فضای استفاده و اجبار به ساکن بودن در محلی خاص را نخواهید داشت.

اتو مو کیمی مدل KM-328

خرید

مشخصات اتو مو کیمی مدل KM-328

جنس صفحات سرامیکی- تیتانیومی
مدت زمان گرم شدن اتو ۶۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما دارد
حداکثر دمای قابل تنظیم ۲۳۰ درجه
درجات قابل تنظیم دما ۵ درجه  دمایی مختلف
نوع نمایشگر LED
سایر ویژگی‌ها – دارای صفحات پهن

– قابلیت تنظیم دما در ۵ سطح مختلف (۱۵۰، ۱۷۰ ، ۱۹۰ ، ۲۱۰ ، ۲۳۰ سانتیگراد)

۵- اتو مو روزیا مدل HR735

این محصول روزیا در دسته محصولات پر طرفدار و خوش قیمت آن قرار دارد، که به سبب قدرت داغ کنندگی بالای خود، در صاف و لخت کردن موها مورد توجه قرار گرفته است. برای گرم شدن این دستگاه نیاز به گذشت مدت زمانی قریب ۹۰ ثانیه دارید.

حداکثر دمایی که از این محصول می‌توانید انتظار داشته باشید ۲۲۰ درجه سانتی گراد است. دکمه خاموش و روشن شدن این دستگاه بر روی پشت صفحه دستگاه تعبیه شده، که استفاده از آنرا بسیار آسان می‌سازد. نکته آخر به استایل طراحی ساده این محصول بازمی‌گردد، که به آن ظاهری شیک بخشیده است.

اتو مو روزیا مدل HR735

خرید

مشخصات اتو مو روزیا مدل HR735

جنس صفحات سرامیک
مدت زمان گرم شدن اتو ۹۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما ندارد
حداکثر دمای قابل تنظیم ۲۲۰ درجه
درجات قابل تنظیم دما ندارد

نکات مهم برای استفاده از اتو

۱- استفاده از نرم کننده مو را فراموش نکنید

استفاده از حالت دهنده‌های حرارتی مانند اتو مو باعث خشکی ساقه مو می‌گردند. به همین خاطر بسیار مهم است که در زمان شستشوی موها حتما از نرم کننده در قسمت ساقه مو استفاده کنید، اینکار جبران رطوبت از دست رفته ناشی از استفاده اتو مو خواهد بود.

۲- با کمک محافظ مو از سلامت موهایتان مراقبت کنید

یکی از موضوعاتی که اغلب افراد پیش از کشیدن اتوی مو نمی دانند ضرورت استفاده  از محافظ مو حرارتی است. این اسپری همچون زرهی ساقه موهای را احاطه کرده و از آسیب آنها در برابر گرمای بالای اتو محافظت می‌کند. استفاده از این محصول تضمینی برای حفظ رطوبت و سلامت موهای شما خواهد بود.

۳- اتو را در بالاترین درجه حرارتی قرار ندهید

این عادت اغلب افراد عجول است که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن، موهایشان را صاف و خوش حالت سازند، در صورتی که نمی‌دانند بهای این کم حوصلگی را با آسیب زدن شدید به ساقه موهایشان می‌پردازند. برای این منظور حد متوسط دما را برای اتو کردن موهایتان انتخاب کنید.

۵- از اتو کشیدن موهای خیس و مرطوب خودداری کنید

برخلاف تصور غلطی که می‌گوید موها را در زمان اتو زدن خیس کنید، بهترین گزینه برای اتو کشی موها حالت خشک آن می‌باشد. برای این منظور صرف نظر از اینکه چه میزان عجله دارید، حتی شده با کمک سشوار، ابتدا موهایتان را خشک کرده و سپس آنرا با اتو صاف نمائید.

۶- اتو موی سرامیکی را برای صافی موهایتان انتخاب کنید

یکی از مزیت‌های اصلی اتو موهای سرامیکی پخش دمای یکسان در آنهاست.  این موضوع کمک می‌کند تا موهای شما در دمایی یکسان تغییر حالت دهند و استرسی از بابت سوختگی قسمت‌های خاص موی خود نداشته باشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.