۵ مدل کرم ضد چروک از بهترین کرم های ضد چروک خارجی و ایرانی

بسیار از افراد با رد کردن سن ۲۵ سالگی اولین چین و چروک ها را بر بر روی صورت خود خواهند دید و به دنبال راه حلی جهت از بین بردن چروک ها خواهند افتاد. سرم لیفتینگ، کمپلکس ضد چروک، کرم سفت کننده، دستگاه میکرودرم و  کرم ضد چروک یکی از بهترین راه های از بین بردن چین و چروک روی صورت هستند که تا حد قابل قبولی میتوانند پوست صورت شما را یکدست و صاف کنند اما اگر بخواهید چین و چروک های صورت را کامل از بین ببرید باید به سراغ عمل های زیبایی مانند لیفتینگ بروید. در این مقاله ۵ مدل از بهترین کرم های ضد چروک موجود در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم روز و شب لاکچری کوین

این پک شامل یک کرم شب لاکچری کوین و یک کرم روز لاکچری کوین میباشد که سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث ترمیم، صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن الاستین) پوست میشود. کرم روز و شب لاکچری کوین باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.

استحکام پایدار پوست حتی در سنین بالا ، انتظاری است که این کرم بصورت تخصصی برای این امر مهم فرموله شده است. کرم لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تأثیر بسزایی دارد.

کرم روز و شب لاکچری کوین

کمپلکس ضد چروک پلزنت مدل AW حجم ۵۰ میلی لیتر

کمپلکس تخصصی ضد چروک پلزنت (PLEASANT) تحت لیسانس LEONIC SCR ایتالیا یک کنسانتره قوی با عملکرد ضد چروک و آبرسانی که به منظور تقویت سیستم دفاع طبیعی، تحریک سلول های فیبروبلاست با اثر افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست فرموله شده است. این محصول حاوی اسید های چرب ضروری و مواد مغذیی هست که باعث برطرف شدن پیری محیطی (ناشی از عدم محافظت پوست در برابر رادیکال های آزاد محیطی) و پیری فیزیولوژیکی (ارثی) (ناشی از افزایش سن و عوامل ژنتیکی) خواهد شد.

در واقع کمپلکس تخصصی ضد چروک پلزنت یک انرژی رسان و آب رسان عمیق و ماندگار در جهت افزایش روند بازسازی سلولی و کمک به میکروپیلینگ ملایم هست که در جهت پر شدن خطوط و رفع تیرگی موثر است. لازم به ذکر است در مواقع لزوم و سنین بالای ۴۵ سال می توانید از این محصول به همراه کرم لیفتینگ پلزنت به صورت مکمل جهت اثربخشی بهتر استفاده کنید.

ترکیبات فعال موجود در این محصول عبارتند از: هیالورونیک اسید، عصاره برگ لاله زرد، شی باتر، دایمتیکون، عصاره بولبین نارنجی و …. جهت استفاده محصول را صبح و عصر روی پوست تمیز صورت و گردن به آرامی بزنید تا جذب شود.

کمپلکس ضد چروک پلزنت مدل AW حجم 50 میلی لیتر

پک ضد چروک و لیفت گاتیو

این پک شامل دو عدد از پرفروش های برند گاتیو ، کرم ضد چروک و سرم لیفتینگ گاتیو می باشد که در زیر به تشریح آن می پردازیم :

۱-کرم ضد چروک :

اثربخشی فوق العاده خوب و باورنکردنی کرم ضد چین و چروک گاتیو باعث شده است تا خیلی از خانم ها به دنبال ساختار اصلی آن باشند. در زیر، ترکیبات این کرم را معرفی خواهیم کرد:

پپتاید سراماید اسیدهای هیدروکسی (شامل آلفا، بتا و پلی هیدروکسی اسید می شود. ) ویتامین C و E
کو آنزیم q-۱۰ نیاسینامید (ترکیبی از آنتی اکسیدان است.) ویتامین A رتینول (یکی از مشتقات ویتامین A است.) ماده اصلی سازنده این کرم عبارت است از پپتاید و سراماید.

پپتایدها همیشه توسط خود پوست و سرامایدها همیشه توسط خود بدن تولید می شوند. اما زمانی می رسد که سرعت تولید این مواد در بدن کاهش پیدا می کند و منجر به چروک های پوستی می شود. برای همین لازم است تا این مواد به صورت موضعی روی پوست استفاده شود تا چروک های پوستی از بین بروند.

مزایای استفاده از کرم ضد چین و چروک

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند
  • کاهش خطوط و چین و چروک
  • رفع تیرگی قسمت های مختلف از قبیل اطراف چشم
  • بهبود ناهمواری های بافت پوست از قبیل جای جوش و آکنه
  • روشن شدن کلی رنگ پوست
  • رطوبت بخشیدن به پوست
  • استحکام بخشیدن به پوست
  • پک ضد چروک و لیفت گاتیو

۲-سرم لیفت صورت :

این سرم به خاطر تاثیر فوق العاده ای که روی چین و چروک ها دارد و باعث کشیدگی قابل توجه پوست میشود، زمانی که خانم ها حس کنند به خاطر بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و غیره دچار افتادگی پوست شده اند، به سراغ این سرم می روند. خاصیت سرم لیفتینگ صورت گاتیو، به خاطر وجود ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. این ماده یک ترکیب شیمیایی آلی و یک هیدروکربن می باشد که به صورت طبیعی در ماتریکس خارجی سلول ها و بافت های بدن تولید می شود. این ماده تا زمانی که بتواند زمینه ساز بافت همبند پوست شود و مقدار زیادی رطوبت جذب کند، به زیبایی و شادابی پوست کمک خواهد کرد. اما با افزایش سن، میزان تولید هیالورونیک اسید کاهش پیدا می کند و افراد شاهد افتادگی پوست خواهند بود. در این هنگام، استفاده موضعی از سرم لیفتینگ گاتیو که حاوی مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید است، میتواند کمک شایانی به شادابی مجدد پوست کند.

مزایای استفاده از سرم کشیدگی صورت :

  • رطوبت رسانی به پوست
  • کاهش مقدار و شدت چین و چروک ها
  • سفت کردن پوست
  • بهبود بافت سطح پوست
  • از بین رفتن چروک های بسیار ریز

پک ضدچروک گاتیو

کرم ضد چروک شب لورآل مدل Ekspert Wieku +40 حجم ۵۰ میلی لیتر

مراقبت های ضد چروک پوست به مرور زمان تغییر می کند. لورال پاریس مجموعه لوازم آرایشی Expert Age را ایجاد کرده است که هدف آن نیازهای خاص پوست در هر سنی است. بعد از ۴۰ سالگی ، کاهش سطح کلاژن در پوست باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست می شود.

خطوط و چروک های ظریف شروع به ظاهر شدن می کنند. برای مقابله با علائم پیری ، متخصصان لورال پاریس کرم شب صاف کننده ضد چروک ، Age 40+ Expert ، با قدرت سه برابر ایجاد کرده اند. این کرم باعث کاهش چین و چروک پوست ، رنگ آمیزی پوست و رطوبت رسانی به مدت ۲۴ ساعت می شود. این کرم با کلاژن بیوسفرهای تولید شده برای کمک به پوست ثابت نگه داشته می شود ، زیست کره های کلاژن به لایه های بالایی اپیدرم نفوذ کرده و حجم آنها را ۹ برابر افزایش می دهد تا خطوط چین و چروک را پر کند.

کرم ضد چروک شب لورآل مدل Ekspert Wieku +40 حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان برند «الارو» (Ellaro) مدل «یوس پریسروینگ هیدرا» (Youth Preserving Hydra) دارای ۵۰ میلی‌لیتر حجم است. کرم الارو علاوه بر این‌که چروک‌های ناشی از حرکات صورت، چین و چروک و خطوط ایجاد شده‌ی سطحی بر روی پوست را کاهش می‌دهد، قادر است در استفاده‌ی طولانی مدت موارد ذکر شده را از بین ببرد. کرم مدل Youth Preserving Hydra باعث افزایش در کلاژن سازی پوست شده و قابلیت ارتجاعی و نرمی را به پوست شما برمی‌گرداند. همچنین آبرسان بودن این کرم موجب درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود.

استفاده از این کرم برای اشخاص زیر ۳۵ سال توصیه می‌شود چرا که از ایجاد چروک پیشگیری می‌کند و علائم پیری بر روی پوست را کنترل می‌کند. زمان استفاده از کرم الارو که حافظ جوانی پوست شما هم هست، روز و شب است. کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردنتان بمالید و به‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و تاثیر خود را بگذارد. از دیگر خواص کرم الارو می‌توان به مرطوب کنندگی هم اشاره کرد. کرم یوس هیدرای الارو برای انواع پوست‌ها مناسب و قابل استفاده است. نوع محفظه‌ی کرم الارو از یک کاسه‌ی شیشه‌ای و آبی رنگ ساخته شده است. با استفاده از کرم جوانی الارو به‌راحتی می‌توانید از رسیدن پیری جلوگیری کنید.

برند فرانسوی الارو سال‌هاست که محصولات خود از جمله آرایشی و بهداشتی را در سراسر دنیا عرضه می‌کند و به‌دلیل سطح بالای کیفیتش از محبوبیت بالایی در میان بانوان و آقایان برخوردار است. محصولات الارو نیازی به معرفی ندارد و کیفیت آن برای همه اثبات شده است.

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra حجم 50 میلی لیتر

سخن آخر

در هنگام خرید کرم ضد چروک باید به ویژگی ها و نوع پوست خودتان توجه ویژه ای داشته باشید، برخی از کرم های ضد چروک مخصوص پوست های خاصی تولید شده اند و برخی دیگر به صورت عمومی قابل استفاده است.از مهمترین ویزگی های یک ضد چین و چروک خوب میتوان به داشتن ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E اشاره نمود که رتینوئید ها: حاوی ویتامین A هستند که از پوست آسیب دیده در مقابل اشعه مضر خورشید جلوگیری میکنند.و کلاژن پوست را افزایش می دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.