معرفی بهترین مارک مینی واش و کهنه شور

حضور یک مینی واش در کنار وسایل شستشو و پاکسازی هر خانه‌ای لازم است، به همین خاطر در این مطلب به معرفی بهترین مارک مینی واش خواهیم پرداخت. اگر برای شستشوی لباس‌های دم دستی و در اصطلاح خانگی خود مشکل دارید یا مجبورید برای شستن خرده لباس‌های کوچک خود تا جمع شدن تمامی لباس‌های کثیف صبر کنید، بهترین توصیه ما به شما تهیه یک مینی واش است.

این وسیله قادر است هر روز برایتان کار تمیز کاری را انجام دهد، بی آنکه شما را متحمل زحمتی نماید. در این مطلب، پیش از هر چیز به توضیح این نکته که مینی واش چیست خواهیم پرداخت و در خاتمه شما را با بهترین‌های بازار این شوینده‌های به ظاهر کوچک اما به شدت کار راه بنداز آشنا خواهیم ساخت.

مینی واش چیست؟

ممکن است ندانید مینی واش چیست یا این وسیله را با نام کهنه شور بشناسید. مینی واش‌ها نسخه‌های کوچک شده ماشین لباس‌شویی‌ سطلی هستند که استایل طراحی آنها به گونه‌ای است که، دربشان اغلب از بالا باز شده و تنها قادر به شستشوی لباس‌ها در حجم کم هستند. این وسایل شستشوی کوچک در حدود ۳ لیتر گنجایش دارند و از مزایای آن می‌توان علاوه بر جمع و جور بودن و کم جا گیری به میزان مصرف کم آب و قیمت پایین آنها اشاره داشت.

این شوینده‌های کوچک برای شستشوی لباس‌های نوزادان نیز بهترین گزینه هستند، زیرا لبا‌س‌ کودکان به ویژه در سنین نوزادی دائما نیاز به شستشو داشته و از آنجایی که پوست کودک بسیار لطیف و آسیب پذیر است بهتر است سوا از لباس بزرگسالان شستشو گردد.

انواع مینی واش یا کهنه شور

۱- مینی واش تمام اتوماتیک یا دستی

این دسته از مینی واش‌ها از نظر قابلیت نسبت به یکدیگر متفاوت هستند، به این صورت که دارای برنامه شستشو بوده و به تبع این قابلیت از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. البته ممکن است مینی واشی با این قابلیت به کار شما نیاید و نیاز به وسیله‌ای ساده‌تری برای شستشوی لباس‌هایتان داشته باشید، در این صورت می‌توانید از میان مینی واش‌های دستی انتخاب کنید. درب این کهنه شورها از نظرطراحی به صورتی است که از بالا باز شده و اگر از میزان شستشوی آنها رضایت نداشته باشید، می‌توانید برای بار دوم لباس را در آن شستشو دهید.

۲- کهنه شور دوقلو

مینی واش‌های دوقلو در حقیقت مشابه ماشین لباس‌شویی‌های دوقلو هستند که در یک محفظه جدا لباس را شستشو داده و در محفظه کناری آن کار خشک کردن لباس‌ها صورت می‌پذیرد. مزیت این مدل‌ها همانطور که گفته شد آن است که علاوه بر شستشو، برای خشک کردن لباس هم می‌توانید روی آنها حساب باز کنید.

۳- مینی واش بخار شوی

این دسته از مینی واش‌ها دارای قابلیت بخارشویی هستند، یعنی علاوه بر شسشوی لباس‌ها به آنها عطر و بوی خوشی نیز می‌دهند. این نوع مینی‌واش‌ها بهترین گزینه برای شستشوی لباس نوزاد به شمار می‌روند، زیرا نه تنها هیچ اثری از لک بر روی لباس باقی نمی‌گذارند، بلکه پس از اتمام شستشو اثری از بوی شیر و … هم بر روی لباس باقی نمی‌ماند.

نکات مهم در استفاده از کهنه شور

۱- رعایت این نکته برای محافظت از سلامت دستگاه و شستشوی هر چه بهتر لباس‌ها ضروری است. برای این منظور فراموش نکنید که هرگز مینی واشتان را با آب کم روشن نکنید و حتی اگر لباس‌های کمی برای شستشو دارید، حداقل تا ۱۰ سانت آب در مینی واش‌تان بریزید، تا سلامت دستگاهتان به مخاطره نی‌افتد.

۲- برخی از خانم‌ها به علت کم جا بودن یا استفاده راحت‌تر از این وسیله آنرا در حمام می‌گذارند. اگر شما هم قصد استفاده از مینی واش در این  محیط را دارید فراموش نکنید که نکات ایمنی را حتما در نظر بگیرید، زیرا استفاده از کهنه شور در چنین محیطی خطر برق گرفتگی را بالا می‌برد. برای این منظور توصیه می‌کنیم از سیم ارت استفاده کنید و از شخصی کاربلد بخواهید که کهنه شورتان را بررسی کند. توصیه آخر آنکه هیچ گاه به صورت هم زمان از کهنه شور و حمام استفاده نکنید.

۳- فراموش نکنید پیش از آنکه لباس‌ها را در کهنه شور قرار دهید، برچسب روی لباس را نگاه کنید تا آب از درجه مناسبی برای شستشو برخوردار باشد و به لباس‌هایتان آسیبی نزند. همچنین توصیه می‌کنیم برخی از لباس‌های کوچک و حساس نوزادان را در داخل توری انداخته و سپس در مینی واش قرار دهید.

معرفی بهترین مارک مینی واش

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

در میان انواع مینی واش این چند مدل توانسته‌اند عنوان بهترین مارک مینی واش را از آن خود کنند. این مدل‌ها عبارتند از مینی واش سامسونگ، مینی واش اسنوا، کهنه شور تمام الکترونیک پاکشوما، کهنه شور فریدولین و کهنه شور ناسیونال . در ادامه به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین کهنه شورهای بازار خواهیم پرداخت.

۳ مدل از پرفروش مینی واش‌های بازار

۱- کهنه شور فریدولین مدل SW11

کهنه شور فریدولین مدل SW11

این مدل کهنه شور فریدولین توانسته رضایت ۸۰ درصدی مخاطبانش را به دست آورد و با کسب امتیاز ۳.۹ از ۵ ، کیفیت بالای خود را در میان بهترین مینی واش‌های بازار به رخ بکشد. از جمله ویژگی‌هایی که به این دستگاه کوچک مزیت بخشیده می‌توان به وزن ۵ کیلوگرمی این مینی واش، که به آن امکان حمل بالایی بخشیده اشاره داشت. این مینی واش به رغم آنکه از توان شستشوی بالایی برخوردار است، بسیار کم مصرف می‌باشد.

به علاوه این کهنه شور کم مصرف از نظر زمان شستشو هم رکورد دار بوده و می‌تواند در ۱ الی ۱۵ دقیقه عملیات شستشو را پایان بخشد. نکته دیگر اینکه این دستگاه به رله‌ی حرارتی مجهز است و به این ترتیب شما دیگر نگرانی بابت فشار به موتور و سوختن آن نخواهید داشت. بدنه این کهنه شور هم پلاستیکی و ضد زنگ می‌باشد، که در جای خود مزیت با ارزشی است. اگر به دنبال یک مینی واش کار راه بنداز و در ضمن بسیار خوش استایل و زیبا هستید، مطمنا این مدل مینی واش فریدولین لبخند رضایت را بر لبان شما خواهد نشاند.

ویژگی‌های کهنه شور فریدولین مدل SW11

نوع مخزن در از بالا
صفحه نمایش ندارد
وزن دستگاه ۵ کیلوگرم
ظرفیت دیگ ۱.۱ کیلوگرم
ویژگی‌های مثبت مینی واش فریدولین سرعت مناسب، شستشوی کم سر وصدا و تمیز
ویژگی‌های منفی مینی واش فریدولین ظرفیت شستشوی لباس کم و در حد ۱ کیلو ، به همین دلیل برخی شستشوی لباس با دست را نسبت به کار با این دستگاه ترجیح می‌دهند.

۲- مینی واش فریدولین مدل SW12-B

مینی واش فریدولین مدل SW12-B

این مدل کهنه شور فریدولین مانند نمونه قبلی توانسته امتیاز قابل قبول ۴ از ۵ را از آن خود کند و رضایت بیش از ۸۷ درصد از مصرف کنندگانش را کسب نماید. برای شستشوی کامل با این مینی واش شما تنها به ۵ الی ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید. آنچه به این دستگاه ارزش خرید زیادی بخشیده قدرت تمیز کنندگی بالای آن در کنار کیفیت ساخت مطلوب و امکانات  و قابلیت‌های جانبی پرتعدادش است.

ویژگی‌های مینی واش فریدولین مدل SW12-B

نوع مخزن در از بالا
بخارشوی ندارد
وزن دستگاه ۵ کیلوگرم
ظرفیت دیگ ۱.۲ کیلوگرم
ویژگی‌های مثبت مینی واش فریدولین موتور قوی، مدت زمان شستشوی کوتاه، کم حجم بودن، شستشوی خوب و مناسب
ویژگی‌های منفی مینی واش فریدولین خشک کنندگی کمی ضعیف همراه با لرزش

۳- کهنه شور فریدولین مدل SWT35

کهنه شور فریدولین مدل SWT35

این محصول دارای ویژگی‌های مثبتی همچون طراحی ساده، سبک و ظرفیتی بالا با قالیت‌های متنوع است که توانسته به لطف این ویژگی‌ها امتیاز ۳.۹ از ۵ را کسب نماید و رضایت ۸۸ درصد از خریدارانش را با خود همراه سازد. این کهنه شور با ظرفیت ۳.۵ کیلو گرمی خود گنجایش متوسط رو به بالایی را داراست . البته قابلیت‌های این مینی واش به اینجا ختم نمی‌شود بلکه داشتن موتور مجزا جهت خشک کردن، مجهز بودن به لوله آب گرم و سرد ، تنظیم کننده ارتفاع، فیلتر پرزگیر و سویچ ایمنی دیگر ویژگی‌های ارزنده این دستگاه می‌باشد.

ویژگی‌های کهنه شور فریدولین مدل SWT35

نوع مخزن در از بالا
صفحه نمایش ندارد
وزن دستگاه ۱۲ کیلوگرم
ظرفیت دیگ ۳.۵ کیلوگرم
ویژگی‌های مثبت مینی واش فریدولین پمپ تخلیه خوب و مناسب، سبک کارکرد، قدرت تمیز کنندگی بالا
ویژگی‌های منفی مینی واش فریدولین شلنگ ورودی آب نسبتا ضعیف، خشک کن کم جا

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.