بیوگرافی و عکس های جدید شیلا خداداد

بیوگرافی و عکس های شیلا خداداد

نام: شیلا نام خانوادگی: خداداد تاریخ تولد : ۱۳۵۹/۸/۱۴
محل تولد : تهران نام همسر: فرزین سرکارات فرزند: سامیار و ساتین

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال ۷۵ وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۷۸ با معدل ۱۷ فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه او فوتبال و والیبال ، وتیم مورد علاقه اش استقلال است.

ایده و شروع بازیگری وی توسط مسعود کیمیایی زده شد، روزی که شیلا خداداد برای تهیه داروهای مادرش به داروخانه رفته بود در آنجا با مسعود کیمیایی روبرو شد و همانجا بود که کارگردان بزرگ سینمای ایران آقای مسعود کیمیایی به وی پیشنهاد بازیگر شدن را داد. او در سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۹ ساله بود در فیلم اعتراض استاد کیمایی بازی کرد و سپس به کلاس های بازیگری زیر نظر علی ژکان رفت و توانست با اشتیاقی که از خود نشان میداد و زحمات علی ژکان خیلی سریع به یک بازیگر درجه یک تبدیل شود.

شهرت: شیلا خداداد با بازی در سریال مسافری از هند در کنار بازیگرانی همچون : سروش گودرزی، حمید گودرزی، شیرین بینا، نسرین مقانلو، فرزاد حسنی، مجید مشیری، عنایت شفیعی، بهنوش طباطبایی، الهام حمیدی، ایرج نوذری توانست به اوج شهرت برسد.

ازدواج: شیلا خداداد در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۰ ساله بود با جراح بینی اش آقای دکتر فرزین سرکارات ۳۸ ساله وارد رابطه عاشقانه شد و باهم ازدواج کردند. نحوه آشنایی وی با همسرش اینگونه بود که :من خیلی روی جراحی بینی ام حساسیت داشتم و کار ایشون رو هم از همکاران شنیده بودم ،سال ها بود که میخواستم دکتر برم ولی دلم راضی نمیشد عمل کنم. بالاخره با تعارفی که از کار دکتر شنیدم رفتم و ایشان قبول کردند بینی ام را عمل کنند ، گویا قسمت بود از این طریق با هم آشنا بشیم و ازدواج کنید.

فرزندان: فرزند اول این زوج شناخته شده پسری بنام سامیار متولد ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ بود سپس دومین فرزندشان دختری بنام ساتین در ۱ فروردین ۹۶ به دنیا آمد.

علاقه به آمریکا: پدر شیلا خداداد ساکن کشور آمریکا می باشد و خود وی نیز گرین کارت آمریکا را دارد و فرزند اولش سامیار نیز در آمریکا به دنیا آمده است، خودش می گوید آمریکا را دوست دارم ، البته نه برای زندگی بلکه برای تفریح کردن خوب است.

ترجمه کتاب: اولین کتار ترجمه خانم بازیگری با نام «من و مهارت های زندگی» برای کودکان بود سپس مرداد ۹۸ نیز کتاب دوم ایشان بنام «بعضی رازها را نباید نگه داشت» با موضوع آزار جنسی کودکان منتشر شد.

عمل زیبایی: با اینکه می گوید تنها عمل جراحی زیبایی اش فقط بینی است اما در اواسط فیلمبرداری سریال قلب یخی برای رهایی از اثرات پیری سن و سال بوتاکس خفیفی انجام داده است.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

استقلالی دو آتیشه: ورزش مورد علاقه ام فوتبال و والیبال است ، به شدت هم طرفدار تیم استقلال تهران هستم ، برعکس همسرم که پرسپولیسی است. سامیار هم استقلالیه و به دیدن بازی های این تیم علاقمند است.

آشپزی: همیشه دوست داشتم که خودم در خانه آشپزی کنم به همین خاطر به ندرت پیش می آید که غذا را از بیرون سفارش دهیم، به سلامت و تغذیه اهمیت زیادی می دهم. انصافا دستپختم هم بد نیست.

اصالت کردی: در جریان زلزله کرمانشاه او عکس شناسنامه ایش را منتشر کرد و نوشت: کردهای عزیز سرزمینیم شما تنها نیستید، مادر خانوم خداداد از کردهای مهاباد استان آذربایجان غربی می باشد ، خانم بازیگر تک فرزند می باشد و خواهر و برادری ندارد.

کارهای سینمایی شیلا خداداد

سال نام فیلم کارگردان
۱۳۹۴ بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا
۱۳۸۹ زنان ونوسی، مردان مریخی کاظم راست گفتار
۱۳۸۸ زمهریر علی روئین تن
۱۳۸۸ سن پطرزبورگ بهروز افخمی
۱۳۸۷ اخراجی ها ۲ مسعود ده نمکی
۱۳۸۷ پسر تهرانی کاظم راست گفتار
۱۳۸۷ پاتو زمین نذار ایرج قادری
۱۳۸۷ پسر آدم، دختر حوا رامبد جوان
۱۳۸۷ خیابان بیست و چهارم سعید اسدی
۱۳۸۷ سایه وحشت عماد اسدی
۱۳۸۷ یک اشتباه کوچولو محسن دامادی
۱۳۸۵ سوغات فرنگ کامران قدکچیان
۱۳۸۴ آکواریوم ایرج قادری
۱۳۸۳ ازدواج به سبک ایرانی حسن فتحی
۱۳۸۱ قلب های ناآرام مجید مظفری
۱۳۸۰ عیسی می آید علی ژکان
۱۳۷۹ آبی حمید لبخنده
۱۳۷۸ اعتراض مسعود کیمیایی

مجموعه های تلویزونی با بازی شیلا خداداد

سال مجموعه کارگردان
۱۳۹۵ دورهمی مهران مدیری
۱۳۹۴ دید در شب رضا رشیدپور
۱۳۹۴ بیمار استاندارد سعید آقاخانی
۱۳۸۷ پیامک از دیار باقی سیروس مقدم
۱۳۸۱ مسافری از هند قاسم جعفری

 

تصاویر و عکس های شیلا خدادا

shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد shila khodadad شیلا خداداد

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.