معرفی بهترین مارک آون توستر

اگر می‌خواهید فرآیند پخت و پز و گرم کردن غذا را راحت‌تر و خوشایندتر سازید، نیاز به آشنایی با بهترین مارک آون توستر های بازار دارید. البته در تصور برخی از افراد، کارکرد این دستگاه‌ها همچنان محدود به نسخه‌های قدیمی و کم کاربرد آن است، که تنها قادر به تست کردن و گرم کردن نان بودند. این در حالی که آون توسترهای کنونی با مهارت خود در پخت غذا، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. اگر به دنبال یک کمک سر آشپز کوچک و کم خرج می‌گردید، آون توسترهای رومیزی با مصرف کم انرژی، پاسخ خوبی به این نیازتان هستند. در این مطلب هر اطلاعاتی که برای خرید بهترین مارک آون توستر نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نکات مهم در خرید آون توستر

ممکن است به عنوان یک خانم خانه دار نیاز به خرید یک غذا گرم کن خوب را در آشپزخانه‌تان حس کرده‌ باشید، اما نمی‌دانید در زمان خرید این محصول باید به چه نکاتی اهمیت دهید، تا از انتخابتان احساس رضایت بیشتری داشته باشید. در ادامه … نکته مهم در خرید آون توستر را برایتان آورده‌ایم .

۱- ظرفیت آون توستر

توستر فرها در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند و این شمائید که باید انتخاب کنید این محصول را برای یک خانواده کم جمعیت می‌خواهید یا پر جمعیت، و این فاکتور را با ظرفیت داخلی آون توسترتان مطابقت دهید. ظرفیت آون توستر ارتباط مستقیمی با جاگیر بودن یا نبودن این محصول در فضای آشپزخانه دارد. اگر قصد خرید آون توستر با ظرفیت بالا را دارید، از قبل نسبت به داشتن فضای کافی برای گذاشتن آون تان اطمینان حاصل نمائید.

توجه داشته باشید فضای قرار دادن آون توستر نباید بسته و محدود باشد، زیرا این موضوع از نظر ایمنی خطر ساز می‌باشد.

۲- توان مصرفی آون توستر

توان مصرفی دستگاه علاوه بر اینکه قدرت دستگاه را به شما نشان می‌دهد، اطلاعاتی در خصوص میزان برق مصرفی محصول در اختیارتان قرار می‌دهد. بر این اساس توان مصرفی آون‌ها از ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ وات متغیر هستند.

۳- نور داخلی

دارا بودن نور داخلی برای یک آون توستر از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا دیگر نیازی به باز کردن درب آون برای چک کردن وضعیت غذای در حال پختتان ندارید، ضمن اینکه از هدر رفت انرژی به واسطه محفوظ ماندن گرما جلوگیری کرده‌اید.

۴- محدود دما

از آنجایی که غذاهای گوناگون به دماهای طبخ مختلفی نیاز دارند، پس فراموش نکنید پیش از خرید سطوح دمایی مختلف آون توستر را چک نمائید.

۵- نمایشگر

به لطف نمایشگر می‌توانید از مدت زمان باقیمانده پخت مطلع شده و تنظیمات پخت مختلفی را اعمال نمائید.

۶- قیمت آون توستر

قیمت آون توستر براساس بودجه شما و انتظاری که از این  محصول دارید متغیر است. این محصول از محدوده قیمتی بسیار متنوعی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ الی ۶ میلیون تومان برخوردار می‌باشد .

۷- خاموش شدن خودکار

این گزینه نیاز شما به سرکشی مداوم به دستگاه را از بین برده و حتی برای زمان‌هایی که در خانه نیستید هم می‌توانید از بابت روشن نماندن دستگاه خیالتان آسوده باشد.

معرفی بهترین مارک آون توستر

معرفی بهترین مارک آون توستر

معرفی چند نمونه از بهترین مارک آون توستر را براساس ویژگی‌هایی همچون ظرفیت، قابلیت پخش یکسان و گریل، قدرت پخت و اقلام همراهی همچون جوجه گردان و سینی مخصوص طبخ برایتان آورده‌ایم.

۱- آون توستر ایرانی پارس خزر Pars khazar مدل Vesta

آون توستر پارس خزر از بدنه خارجی تمام استیل با پوششی ضد لک برخوردار می‌باشد، در بدنه داخلی این آون نیز از پوشش آلومینیومی استفاده گردیده است. از ویژگی‌های مثبتی که نظر مخاطب را به این محصول جلب کرده می‌توان به ضربه گیر بودن درب دستگاه اشاره کرد، که علاوه بر افزایش مقاومت آن در برابر ضربه، از انتقال صدا هم جلوگیری می‌کند. دارا بودن قابلیت جوجه گردان و گردش هوای گرم به صورت همزمان، مزیت‌های برتری به این آون توستر بخشیده است. تنظیم حرارت این محصول ۶ حالته است، کما اینکه از سینی و توری کباب پز نیز برخوردار می‌باشد. ضمنا ۴ المنته بودن این دستگاه بازدهی پخت آن را نیز ارتقا بخشیده است.

آون توستر ایرانی پارس خزر Pars khazar مدل Vesta

مشخصات فنی آون توستر ایرانی پارس خزر

ابعاد ۲۸۰ × ۳۴۰ × ۴۴۰ سانتی‌متر
ظرفیت ۲۰ لیتر
میله جوجه گردان دارد
سینی طبخ غذا دارد
توری کباب پز دارد
قابلیت گریل دارد
بدنه بیرونی دارای عایق حرارتی
بدنه داخلی دارنده روکش آلومینیومی ضد زنگ
المنت ۲ عدد بالا و پایین

 

۲- آون توستر فلر Feller مدل EOFR353

در جستجوی بهترین برند آون توستر مطمنا نام فلر هم به گوشتان خواهد خورد، اما اینکه چرا مدل EOFR353 این برند بیشتر از سایر مدل‌های آن سر و صدا به پا کرده را باید در داشتن یک سری مزیت‌های خاص جستجو کرد. دارا بودن سیستم جوجه گردان، قابلیت پخت یکنواخت غذا با دمایی یکسان، ۶ المنته بودن آون و در نهایت تایمردار بودن این محصول، در دسته ویژگی‌های ارزنده آن به شمار می‌روند. ۶ المنته بودن این آون توستر قدر پخت آن را به نحو محسوسی ارتقا بخشیده و نظر بسیاری از مشکل پسندان را به سمت این محصول جلب کرده است.

آون توستر فلر Feller مدل EOFR353

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

مشخصات فنی آون توستر فلر Feller مدل EOFR353

ظرفیت ۳۵ لیتر
وزن ۷.۵ کیلوگرم
میله جوجه گردان دارد
قابلیت پخت یکسان دارد
تایمر دارد
حداکثر دمای آون توستر ۲۳۰ درجه سانتیگراد
المنت دارد

 

۳- آون توستر نیولوکس

اولین موضوعی که در این آون توستر نظرتان را به خود جلب خواهد کرد ظرفیت داخلی بسیار بالای آن است. این محصول از قابلیت پخت یکسان موسوم به کانکشن برخوردار است و بنابراین غیر ممکن ست غذایی را نیم پخت تحویلتان دهد یا قسمت‌هایی از غذا را سرد و قسمت‌هایی را بسیار گرم سازد. سایر ویژگی‌های آون توستر نیولوکس را در جدول زیر می‌توانید ملاحظه نمائید.

آون توستر نیولوکس

خرید آون توستر نیولوکس مدل SM-55L

مشخصات فنی آون توستر نیولوکس

ابعاد ۶۰۰x420x470 میلی‌متر
ظرفیت ۵۱ تا ۶۰ لیتر
مشخصات صفحه نمایش لمسی
کانوکشن دارد
چراغ داخلی دارد
حداکثر درجه حرارت ۲۵۰درجه سانتیگراد

 

۴- آون توستر هانس Hunce مدل HT35196

این محصول نه تنها توانسته عنوان بهترین آون توستر را از آن خود کند، بلکه در میان محصولات هانس هم پرفروش‌ترین محصول این برند به شمار می‌رود. علت اینکه چرا خریداران در زمان انتخاب نهایی خود این محصول را لحاظ کرده‌اند باید در داشتن ویژگی‌هایی همچون سیستم حراراتی فن دار، سیستم کنترل دمایی، تایمر و اقلام همراهی همچون جوجه گردان، سینی پیتزا، سبد آجیل ، توری داخل فر و سیخ کبابی مخصوص برشمرد.

آون توستر هانس Hunce مدل HT35196

مشخصات فنی آون توستر هانس Hunce مدل HT35196

توان ۲۰۰۰ وات
ظرفیت ۵۱ تا ۶۰ لیتر
سیستم پخش کن حرارت (فن حرارتی) دارد
سینی فر و ظرف مخصوص پیتزا دارد
بدنه داخلی و خارجی و درب تمام استیل همراه با شیشه دو جداره
المنت ۴ عدد حرارتی استیل
منوی اتوماتیک دارد به همراه سیستم پخش حرارتی و لامپ داخلی دستگاه

 

۵- آون توستر سان (SUN)

آون توستر SUN به واسطه ظرفیت و قدرت بالای خود، به شما امکان طبخ غذاهای گوناگونی را می‌دهد. این محصول به آپشن‌های ولوم و تنظیم درجه مجهز است، که کار با دستگاه را برایتان آسانتر می‌سازد. این آون توستر از جوجه گردان نیز برخوردار بوده و جنس بدنه آن از نیکل ضد زنگ می‌باشد. در جدول زیر می‌توانید ویژگی‌های دیگر این دستگاه را ببینید.

آون توستر سان (SUN)

خرید آون توستر سان ۴۰ لیتر

مشخصات فنی آون توستر سان

ابعاد ۶۰۰x420x470 میلی‌متر
ظرفیت ۴۰ لیتر
درجه ۱۶۰۰ وات
تایمر ۹۰ درجه
جوجه گردان دارد
گریل دارد
سینی بزرگ دارد
سینی گرد کوچک دارد
المنت ۲ عدد بالا و پایین

آون توستر چیست؟

برای آن دسته از مخاطبانی که نمی‌دانند آون توستر چیست باید بگوئیم، این دستگاه‌ها در واقع همان فرهای کوچک و پر کاربردی هستند که می‌توانند در فرآیند طبخ و گرم کردن سریع غذاها شما را یاری رسانند. فرآیند پخت و پز در این دستگاه در زمان محدود و با صرف انرژی بسیار کمی همراه است.

ویژگی‌های مثبت آون توستر

۱- دارا بودن قابلیت‌های گوناگون و امکان پخت و پز چند منظوره غذا

۲- قابلیت یخ زدایی، پخت کیک، کبابی کردن غذا، گرم کردن نان و انواع غذاها

۳- جاگیری کم و استفاده از فضای محدود آشپزخانه

۴- مصرف انرژی پایین

۵- ایجاد سرعت و سهولت بسیار بالا در آشپزی

۶- استفاده از امکانات بالا در ازای پرداخت هزینه کم و مقرون به صرفه

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.