بیوگرافی و عکس های جدید مهناز افشار

بیوگرافی و عکس های مهناز افشار و همسرش

نام: مهناز نام خانوادگی: افشار تاریخ تولد : ۱۳۵۶/۳/۲۱
محل تولد : تهران نام همسر: یاسین رامین فرزندان: یک دختر به نام لیا

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است که در سریال های تلویزیونی و تئاتر نیز ایفای نقش کرده است. وی پس از دریافت دیپلم تجربی به مدت ۴ سال رشته تدوین را در یک موسسه غیرانتفاعی است گذراند و از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد او پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قیول شد اما بجای آن ۴ سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

شروع بازیگری و ورود به سینما

از طریق شمسی فضل الهی اولین بار سال ۱۳۷۷ در ۲۱ سالگی برای بازی در سریال «گمشده» معرفی شد و اولین و آخرین تجربه خود در قاب تلویزیون را بدست آورد.در سال ۱۳۷۸ با معرفی عبدالله اسکندری (گریمور) به دفتر پویا فیلم توانست با فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسنی نسب وارد سینما شود. او سپس وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد که می گوید پس گردنی های استاد معروف بود و من هم از این توبیخ ها بارها چشیدم. در کمتر از دو سال با فیلم سینمای «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد اما بیشتر شهرت اش بخاطر شباهت چهره به گوگوش بود. او در دهه ۸۰ کم کم در کنار بهرام رادان به یک سوپر استار زن تبدیل شد و در سال ۱۳۸۹ با فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

شغل خانوادگی

برادر کوچکم ۲۰ سالی است که در کار مخراج کاری و جواهرسازی می باشد و منم هر از گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد

زندگی شخصی مهناز افشار

سال ها پیش خبری با عنوان اینکه خانم افشار یکبار با شخصی بنام س . رفیعی ازدواج کرده و این زندگی به طلاق منجر شده است منتشر شد که هیچگاه تایید نشد. نهایتا مهناز افشار خرداد ۱۳۹۳ وقتی ۳۷ ساله بود با محمد یاسین رامین ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در ۴ خرداد ۹۴ بود. یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود که خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. مهناز افشار بخاطر امتیاز شهروندی همسرش در ماه های آخر بارداری ساکن کشور آلمان شدند تا برای آینده بدون دغدغه دخترش او را در آنجا به دنیا بیاورد

ماجرای مهریه ۳۰ میلیاردی

مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در مورد وضعیت تئاتر گفت:

متاسفم بودجه تئاتر مملکت نصف قباله فلان خانم است که زن یک مرد سیاسی شده، چیزی که شنیدم ، پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند، یاسین رامین اما با رد شایعه مهریه ۳۰ میلیاردی گفت مهریه همسرم ۵ شاخه گل نرگس ، یک جلد کلام الله مجید و یک دست آینه و شمعدان بوده است.

از مزون تا غذای مورد علاقه

خانم افشار مدتی در کنار بازیگری مزون لباس داشت اما بخاطر وقت گیر بودن از ادامه این کار انصراف داد ، می گوید در غذاها عاشق لوبیا پلو و ماکارونی است، در میان ورزش ها هم به اسکی ، والیبال و شنا بیشتر از همه علاقه دارد.

علاقه به آلمان ، هند و مصر

قانون و رفتار مردم آلمان را خیلی دوست دارم، قانون در این کشور به شکلی تعریف شده که افراد از قانون طلبکار هستند و قانون در هر شرابط باید پاسخگو باشد.

تبلیغ پوشک آمریکایی

افشار اولین بار به همراه دخترش در ویدیو تبلیغاتی پوشک آمریکایی پمپرز بازی کرد که این حضور در نوع خود برای یک بازیگر ایرانی برای تبلیغ برند خارجی بی سابقه بود.

برند مورد علاقه

دهه هفتاد طرفدار «ورساچه» بودم و این برند به سلیقه ام نزدیک بود ، بعد از آن «گوچی» را دوست داشتم، این روز ها «پورشه دیزاین» را خیلی دوست دارم. «ایوس لارن» را هم می پسندم ، اصولا برندهایی که تولید خیلی محدود دارد مورد پسند من است

از تئاتر تا سینما

خانم بازیگر سال ۱۳۹۰ وارد عرصه تئاتر شده و در شبکه خانگی نیز در سریال های «عشق تعطیل نیست» ، «عاشقانه» و «گلشیفته» بازی کرده است. یک کار تلویزیونی در سال ۷۷ دارد و نزدیک به ۶۰ فیلم سینمایی نیز بازی کرده است.

حضور در شبکه MBC

در روزهای منتهی به اواخر آبان ۹۸ که اینترنت قطع بود تصاویری از مهناز افشار به همراه ابراهیم حامدی و آرش در مسابقه استعداد یابی شبکه mbc persia منتشر شد، گفته میشود ایشان برای حضور در این برنامه مبلغی در حدود یک میلیون یور و، معادل حقوق دریافتی در ۱۴ فیلم سینمایی را گرفته است. با اینکه وی با پوشاندن موهای خود در این برنامه حضور دارد اما دست دادن با داوران مرد و لباس های مغایر با حجاب اش به زعم عده ای راه بازگشتش را سخت می کند

مهناز افشار نمیتواند به ایران برگردد

عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع خانم افشار می گوید: موکلم در شعبه دادسرای فرهنگ و رسانه متهم به تبلیغ علیه نظام و جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب بوده و قادر به بازگشت نیست، علت این اتهامات به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری و کودک همسری و … بازمی گردد.

جنجال با زنیب سلیمانی

مهناز افشار بعد از ترور سردار سلیمانی و اشتباه پدافند سپاه پاسداران در شلیک به هواپیمایی اوکراینی که به شهادت مسافران بی گناه انجامید در توییتر خود نوشت:

خواهرم زینب سلیمانی ، تو هم دختر همین سرزمینی ؛ انتقام سخت که برای خون پدرت طلب کردی تا همینجا داغ بی پایانی بر هموطن هایت تحمیل کرده است، خشمی ، فریادی ، انتقامی اگر هست ، دیگران هم دارند ، لطفا تفنگت رو زمین بگذار و در کنار مردمی که انتقام گیرنده ای ندارند عزاداری کن !

تصمیم به خودکشی مهنار افشار

من دو بار تصمیم به خودکشی گرفتم ، یکبار زمانی که پدر فوت کرد و فکر کردم زندگی دیگر معنی ندارد و بار دیگر هم حدود ۷ سال پیش بود که خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه اش کردم، یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم ، تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی را می دونم حتی به سختی.

مهناز افشار الان کجاست ؟

مهناز افشار ساکن و مقیم کشور آلمان است اما از تابستان ۱۴۰۰ برای بازی در یک برنامه یا فیلم که از جزئیات آن اطلاع رسانی نکرده در ترکیه حضور دارد.

افتخارات

● برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای بازی در فیلم «طبقه سوم» در سال ۱۳۹۰

● برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای بازی در فیلم «برف روی کاج‌ ها» در سال ۱۳۸۹

● برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای بازی در فیلم «برف روی کاج‌ ها» در سال ۱۳۸۹

● برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای بازی در فیلم «سعادت‌ آباد» در سال ۱۳۸۹

● برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای بازی در فیلم «طبقه سوم» در سال ۱۳۸۸

کارهای سینمایی

● مهمانخانه ماه نو – ۱۳۹۷

● قسم – ۱۳۹۷

● ناگهان درخت – ۱۳۹۷

● آشفتگی – ۱۳۹۷

● آبی به رنگ آسمان – ۱۳۹۷

● شاه‌ کش – ۱۳۹۶

● لس آنجلس تهران – ۱۳۹۶

● خوک – ۱۳۹۶

● دارکوب – ۱۳۹۶

● ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا – ۱۳۹۵

● نهنگ عنبر ۲ – ۱۳۹۶

● گیلدا – ۱۳۹۵

● خانه‌ ای در خیابان چهل و یکم – ۱۳۹۵

● نهنگ عنبر – ۱۳۹۴

● معلم – ۱۳۹۳

● دلم می ‌خواد – ۱۳۹۳

● بیگانه – ۱۳۹۲

● متروپل – ۱۳۹۳

● چه خوبه که برگشتی – ۱۳۹۲

● از تهران تا بهشت – ۱۳۹۱

● هیچ‌ کجا هیچ‌ کس – ۱۳۹۱

● پل چوبی – ۱۳۹۰

● یک عاشقانه ساده – ۱۳۹۰

● برف روی کاج‌ ها – ۱۳۹۰

● سعادت ‌آباد – ۱۳۸۹

● قصه پریا – ۱۳۸۹

● طبقه سوم – ۱۳۸۸

● پسر آدم، دختر حوا – ۱۳۸۸

● خاطره – ۱۳۸۷

● امشب شب مهتابه – ۱۳۸۷

● پوپک و مش ماشاالله – ۱۳۸۷

● شیرین – ۱۳۸۷

● دعوت – ۱۳۸۷

● شبانه‌روز – ۱۳۸۷

● انعکاس – ۱۳۸۷

● تسویه ‌حساب – ۱۳۸۶

● کلاغ پر – ۱۳۸۶

● رئیس – ۱۳۸۵

● محاکمه – ۱۳۸۵

● آتش ‌بس – ۱۳۸۵

● آکواریوم – ۱۳۸۴

● تله – ۱۳۸۴

● چه کسی امیر را کشت؟ – ۱۳۸۴

● کارگران مشغول کارند – ۱۳۸۴

● سالاد فصل – ۱۳۸۳

● کما – ۱۳۸۲

● سیزده گربه روی شیروانی – ۱۳۸۱

● دختری در قفس – ۱۳۸۱

● زهر عسل – ۱۳۸۱

● نگین – ۱۳۸۰

● خاکستری – ۱۳۷۹

● شور عشق – ۱۳۷۹

● شیرهای جوان – ۱۳۷۸

● دوستان – ۱۳۷۸

شبکه خانگی

● گلشیفته – ۱۳۹۶ – ۹۷

● عاشقانه – ۱۳۹۵ – ۹۶

● عشق تعطیل نیست – ۱۳۹۳ – ۹۴

● گم‌ شده – ۱۳۷۷


عکس های جدید مهناز افشار

عکس مهناز افشار مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر مهناز افشار مرگ ارشا اقدسی را تسلیت گفت استایل و مدل لباس زیبای مهناز افشار جایزه و افتخارات مهناز افشار مهناز افشار در کنار همسرش لباس محلی مهناز افشار مدل لباس مهناز افشار و تیپ خاصش شباهت مهناز افشار با گوگوش مهناز افشار یا گوگوش ورزش کردن مهناز افشار مهناز افشار در آتش بس مهناز افشار در ایران مهناز افشار و آرش خواننده و ابی مهناز افشار مهناز افشار مهناز افشار و آرش خواننده مدل مو مهناز افشار مهناز افشار واکسن زدن مهناز افشار


مهناز افشار و بهرام رادان در فیلم سنمایی شور عشق

مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

همسر محمد رضا گلزار در فیلم آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال ۱۳۸۴ توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال ۱۳۸۶ توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینماها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن ها عقب می افتد، حالا که رضا پس از مدتها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

ایفای نقش مهناز افشار در فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا

فیلم دعوت در سال ۱۳۸۷ توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید. کتایون ریاحی، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

تسویه حساب

مهناز افشار بعد از چندین سال فعالیت در عرصه سینما در سال ۱۳۸۸ برای بازی در فیلم تسویه حساب کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد اما نهایتا سیمرغ از آن وی نشد. تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی داستان چهار زن زندانی را روایت میکند که از زندان آزاد شده اند و با تغییر چهره مردان پولدار را اغفال کرده و به خانه میبرند و بعد از ضرب و شتم پول آن ها را به سرقت میبرند.

برف روی کاج ها ماندگارترین نقش مهناز افشار

برف روی کاج ها یکی از ماندگارترین نقش های مهناز افشار است که برای بازی در آن لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو را از جشنواره فجر گرفت. این فیلم در سال ۱۳۸۹ توسط پیمان معادی تولید و روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت، صابر ابر، ویشکا آسایش و حسین پاکدل از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان برف روی کاج ها آمده است :زنی که معلم پیانو است در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند یا . . .

فیلم سینمایی سعادت آباد

خانم افشار در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم سینمایی سعادت آباد موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فجر شد. سعادت آباد در سال ۱۳۸۹ توسط مازیار میری تولید و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد. حامد بهداد، لیلا حاتمی ، امیر آقایی و حسین یاری از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی تهران تا بهشت

تهران تا بهشت در سال ۱۳۹۲ توسط ابوالفضل صفاری ساخته و در جشنواره روتردام هلند به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. مهناز افشار هم به عنوان بازیگر این فیلم راهی هلند شد و در این جشنواره حضور یافت، تهران تا بهشت ژانری اجتماعی دارد و زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دچار مشکلاتی در زندگی میشوند طوری که مرد زندگی را رها کرده و میرود، زن در راه جستجوی شوهرش به حقایقی پی میبرد.

مهناز افشار در نهنگ عنبر

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ در فیلم سینمایی نهنگ عنبر به ایفای نقش پرداخت، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم یکی از ماندگارترین نقش هایی است که مهناز افشار در کارنامه بازیگری خود به ثبت رساند. او در این فیلم با گریم دهه شصتی در کنار بازیگرانی مثل رضا عطاران، حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به هنرنمایی پرداخت. نهنگ عنبر با نمایش در سینماهای سراسر کشور یکی از پر فروش ترین فیلم های سال ۹۴ بود، و بواسطه حضور بازیگرانی مثل مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

فیلم قسم با بازی مهناز افشار و محسن تنابنده

قسم عنوان تازه ترین کار سینمایی مهناز افشار است که کارگردانی آن را محسن تنابنده به عهده دارد، این فیلم در سال ۹۷ تولید و در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. داستان فیلم درباره زنی به نام رضوان است که کشته شده و خانواده او در پی ثابت کردن این قضیه هستند که شوهرش او را به قتل رسانده است. مهران احمدی، سعید آقاخانی و حسن شیرازی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. مهناز افشار برای بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

سریال عشق تعطیل نیست

مهناز افشار با بازی در سریال عشق تعطیل نیست برای اولین بار وارد سینمای خانگی شد ولی بنا به دلایلی بعد از پخش قسمت پنجم این سریال متوقف شد. این سریال در سال ۱۳۹۳ توسط بیژن بیرنگ کلید خورد و قرار بود در ۲۶ سی دی ۵۰ دقیقه ای تولید و عرضه شود که بنا به دلایلی در قسمت پنجم متوقف گردید. محمدرضا گلزار، بهنوش بختیاری و مهرانه مهین ترابی از دیگر بازیگران این سریال بودند.

سریال عاشقانه مهناز افشار و محمدرضا گلزار

سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۵ توسط منوچهر هادی تولید و در سینمای خانگی توزیع شد ، این سریال با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار و ساره بیات مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. عاشقانه مضمونی اجتماعی دارد و زندگی چند خانواده را روایت میکند که با آمدن دختری به نام گیسو وارد ماجراهایی جدید میشوند.

سریال گلشیفته با بازی مهناز افشار

مهناز افشار با بازی در سریال گلشیفته فعالیت خود را در سینمای خانگی ادامه داد، این سریال به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶ تولید و در سینمای خانگی عرضه شد. داستان این سریال درباره چهار زن با مشکلاتی متعدد است که هر کدام داستانی جداگانه دارند. مهناز افشار در این سریال نقش رییس یک دانشکده  را بازی میکند و با همسرش که وزیر ورزش است بر سر استقلال زنان اختلاف نظر دارد. سیامک انصاری، مهدی ژوله، بهاره کیان افشار، شیلا خداداد، هومن سیدی و مهدی هاشمی از دیگر بازیگران این مجموعه نمایشی هستند.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.