بهترین روش خانگی پاک کردن تاتو ابرو

احتمالا از تاتوی ابروی خود احساس نارضایتی دارید که به سراغ بهترین روش خانگی پاک کردن تاتو ابرو در منزل هستید. اگر چه رایج‌ترین راه پاک کردن تاتو استفاده از لیزر می‌باشد، اما شما می‌توانید با کمک ۸ روشی که در این مطلب برایتان آورده‌ایم، اقدام به پاک کردن تاتو ابرو در منزل کنید، برای این منظور تنها کافیست کمی صبوری پیشه کنید.

۱- پاک کردن تاتو ابرو با کمک آلوئه ورا

اولین روش پیشنهادی ما برای پاک کردن تاتو ابرو استفاده از گیاه آلوئه وراست، که دارای فواید بسیاری برای مشکلات پوستی و زیبایی می‌باشد. این گیاه به دلیل وجود مقادیر قابل توجهی ویتامین E و پادریا تومنتوسا در ترکیباتش برای محو آثار خالکوبی بسیار موثر است، علی الخصوص اگر به تازگی خالکوبی کرده باشید.

۲- استفاده از نمک برای محو کردن آثار تاتو و خالکوبی

نمک در دسته مواد ساینده به شمار می‌رود و به دلیل وجود عناصری همچون سدیم و کلر در خود، به از بین رفتن آثار خالکوبی کمک می‌کند. این عناصر به شدت در پوست نفوذ کرده و ساختار جوهری تاتو را در هم می‌شکنند. برای این منظور نیاز دارید که کمی نمک به آب اضافه کرده و سپس یک اسفنج را در مایع آب و نمک قرار دهید تا خیس بخورد.

در مرحله بعدی باید اسفنج را به مدت ۳۰ ثانیه بر روی پوستتان قرار داده یا بمالید و سپس با آب گرم به خوبی آنرا تمیز نمائید. در میان روش‌های خانگی پاک کردن تاتو ابرو در منزل، استفاده از نمک شیوه‌ای ارزان به شمار می‌رود.

۳- تاثیر عسل در ریمو کردن تاتو ابرو

عسل هم راه حل طبیعی دیگری برای ریمو کردن تاتو ابرو در منزل است، به ویژه اگر ابعاد خالکوبی‌تان کوچک باشد یا بر روی ران‌هایتان خالکوبی کرده باشید. برای این منظور باید ۲ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا، عسل و نمک را با هم ترکیب کرده تا خمیری سفتی ساخته شود و سپس خمیر را بر روی پوستتان بمالید. اجازه دهید تا خمیر به مدت نیم ساعت بر روی پوستتان مانده و سپس با آب گرم آنرا شستشو دهید.

۴- تاثیر پودر چوب صندل و سنگ آسیابی بر پاک کردن تاتو ابرو

اگر بتوانید به صورت منظم از پودر چوب صندل و سنگ آسیاب شده استفاده کنید، می‌توانید از شر خالکوبی‌هایی که دوستشان ندارید خلاص شوید. این ترکیب باعث پاره شدن سلول‌های پوستی گردیده و به این طریق خود را به مناطقی که جوهر تاتو در آن وجود دارد می‌رساند.

برای درست کردن این مخلوط باید پودر چوب صندل و سنگ‌های آسیاب شده‌ را به خوبی با هم ترکیب کرده و سپس ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کنید تا خمیر سفتی به دست آید. در مرحله بعدی خمیر به دست آمده را به آرامی بر روی خالکوبی ماساژ دهید و به صورت منظم اینکار را تکرار کنید، تا آثار تاتو برای همیشه از روی پوست شما محو گردد.

۵- پاک کردن تاتو ابرو و خالکوبی با لیمو

کسانی که به شیوه‌های خانگی برای پاک کردن تاتو ابرو متوسل شده‌اند، استفاده از لیمو را بهترین روش برای پاک کردن یا کاهش اثر خالکوبی می‌دانند. لیمو به سبب وجود اسیدهای طبیعی در ترکیباتش به عنوان گیاهی با خواص سفید کنندگی طبیعی به شمار می‌رود، تا جایی که حتی قادر به محو آثار جوهر از روی پوست نیز می‌باشد. استفاده از ترکیب آب لیمو و نمک با از بین بردن لایه‌های رویی و زیرین پوست، اثر جوهر را از روی پوست محو می‌سازد.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

شیوه پاک کردن تاتو ابرو با مخلوط آب لیمو و نمک

برای استفاده از محلول آب لیمو و نمک، جهت پاک کردن جای تاتو، نیاز به پشت سر گذاشتن ۳ مرحله دارید.

مرحله اول: در ابتدا ۱ گرم نمک را با مقداری آب لیمو مخلوط کنید. پس از آنکه مواد به خوبی با هم ترکیب شد، پنبه‌ای در آن بزنید تا مایع را به خود جذب کند. پنبه را به محلی که اثر تاتو بر روی آن باقیمانده بزنید و به خوبی مالش دهید.

مرحله دوم: پنبه را به مدت ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت بر روی محل مورد نظر بمالید، به گونه‌ای که مواد به صورت عمیقی به خورد پوستتان برود.

مرحله سوم: در آخر پوست را با آب گرم به خوبی شستشو دهید و فراموش نکنید که انجام این روش ممکن است با سوزش و زخم شدن جای تاتو همراه باشد، پس لازم است تحمل خود را بالا ببرید. به عنوان توصیه کلی می‌توانیم بگوئیم در انجام روش‌های خانگی پاک کردن تاتو ابرو باید صبوری خود را بالا ببرید.

۶- طرز تهیه لایه بردار طبیعی برای پاک کردن تاتو و ریموو ابرو

برای تهیه این لایه بردار طبیعی به ترکیبی از آلوئه ورا، زردآلو و ویتامین E نیاز دارید. مخلوط درست شده را مستقیما بر روی پوستتان قرار دهید و به صورت دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید محلول به مدت ۵ دقیقه بر روی پوستتان بماند. در آخر با آب سرد به خوبی پوستتان را شستشو دهید، تا هرگونه اثر مواد از روی پوستتان پاک گردد. برای آنکه اثر خالکوبی به تدریج از روی پوست شما محو گردد، نیاز دارید که ۳۰ روز به صورت متوالی اینکار را تکرار کنید.

۷- استفاده از اسکراب زردآلو برای محو آثار تاتو

اسکراب زردآلو از ترکیب زردآلو با نمک به دست می‌آید و به عنوان لایه بردار، لایه‌هایی از پوست را که رنگ گرفته‌اند برمی‌دارد. اینکه چه چیزی در این اسکراب باعث محو آثار تاتو می‌گردد عبارت است از، قدرت سایندگی نمک و تاثیر زردآلو در پاکسازی. البته ناگفته نماند، این ترکیب قادر به محو آثار تاتو به صورت کامل نمی‌باشد.

۸- طرز تهیه اسکراب طبیعی آلوئه ورا برای از بین بردن آثار تاتو

برای تهیه این اسکراب به مقدار ۲ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا،۲ قاشق غذا خوری عسل ، ۲ قاشق غذا خوری نمک و ۲ قاشق غذا خوری ماست نیاز دارید. مواد مذکور را به خوبی با هم ترکیب کنید تا خمیری یکنواخت بدست آید و سپس آنرا بر روی نواحی از پوست که در اثر تاتو رنگ گرفته‌اند بمالید. اجازه دهید مخلوط به مدت نیم ساعت بر روی محل مورد نظر بماند و سپس با کمی نمک، باز هم به مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه، محل مورد نظر را مالش دهید.

این فرآیند باعث سایش پوست و خارج شدن جوهر تاتو از لایه‌های درونی پوست می‌گردد. پس از آنکه محل مورد نظر به رنگ قرمز تیره در آمد به آن پماد آنتی بیتویک بزنید و به مدت سه روز روی آن را بپوشانید. در این مدت پوست شما ظاهری چرمی شکل به خود می‌گیرد و پس از گذشت ۱ هفته در می‌یابید که لایه‌های رویی پوست از بین رفته و اثر خالکوبی تا حد زیادی محو گردیده است.

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.