معرفی بهترین مدل کتری قوری روگازی ترکیه ای و ایرانی

برای دم کردن چای به عنوان محبوب‌ترین نوشیدنی نزد ما ایرانیان، نیاز به آشنایی با بهترین مدل کتری قوری روگازی ترکیه ای و ایرانی دارید. زیرا تهیه یک چای دیشلمه‌‌ خوش طعم تنها به کیفیت خود چای بستگی ندارد، بلکه جنس قوری و نحوه دم آوردن آن نیز تاثیر بسزایی در خوش طعمی این نوشیدنی گوارا دارد. در این مطلب شما را با ۵ مدل از باکیفیت‌ترین مدل‌های کتری و قوری روگازی ترکیه ای و ایرانی آشنا خواهیم ساخت. اگر می‌خواهید با صبر و حوصله چایتان را دم کنید و از نوشیدن آن در کنار عزیزانتان لذت بیشتری ببرید، این مطلب برای شماست.

بهترین مدل کتری قوری روگازی ترکیه ای و ایرانی

پیش از پرداختن به این مجموعه از بهترین چای دم کن‌ها باید بگوئیم، از آنجایی که سلیقه هرکدبانویی در انتخاب جنس و مدل وسایل منزلش متفاوت است، در انتخاب این مدل‌ها سعی داشتیم محدوده قیمتی متفاوت، محصولاتی با جنس بدنه مختلف و مدل‌های ساده تا طرح‌ دار را لحاظ کنیم، تا دست شما در انتخاب و خرید کتری و قوری کاملا باز باشد.

۱- کتری و قوری راسل

به عنوان اولین گزینه از لیست بهترین مدل کتری و قوری روگازی ترکیه ای، راسل را برای شما انتخاب کردیم. این محصول با دارا بودن کتری به حجم ۵ لیتر و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم، نام خود را در رده پرفروش‌ترین کتری و قوری‌های بازار حفظ کرده است. قوری‌های این برند از جنس سرامیک بوده و برخی از مدل‌های آن دارای نقش برجسته‌های گلدار می‌باشند، که زیبایی محصولات این برند را چندین برابر ساخته است. اغلب قوری‌های راسل دارای حجمی به اندازه یک لیتر هستند و به همین خاطر بهترین انتخاب برای کسانی‌اند ‌که به دنبال خرید کتری و قوری در سایز بزرگ می‌گردند.

ست کتری و قوری راسل مدل R-103 یکی از طرح‌های مینیمال و محبوب راسل است، که در جدول زیر می‌توانید ویژگی‌های آن را ملاحظه کنید.

کتری و قوری راسل مدل R-103

ویژگی‌های کتری و قوری راسل مدل R-103

جنس بدنه‌ی کتری استیل ضدزنگ با آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰
گنجایش کتری  ۵لیتر
جنس دسته‌ی کتری استیل
جنس بدنه قوری چینی
گنجایش قوری ۱لیتر
سایر توضیحات ….

 

۲- کتری و قوری کرکماز

کرکماز هم برند دیگری از میان برندهای ترکیه‌ای است که از نظر طرفدارانش کتری و قوری‌های استیل آن، حرف اول را در آماده کردن چایی با عطر و بوی دوست داشتنی می‌زنند. محبوبیت این برند تا حدی است که بسیاری آنرا به عنوان بهترین مارک کتری و قوری ترکیه‌ای می‌شناسند و طی سال‌های متوالی از طرفداری از آن دست بر نداشته‌اند. ست کتری و قوری این برند استیل بوده و می‌توانید در مدل‌های متنوع شیر دار، برقی و لوله‌ای آن را بیابید.

کتری و قوری کرکماز مدل Gusto مدل ۰۶۰ از آن دست محصولات خوش طراحی این برند است، که ملاحظه ویژگی‌های آن در جدول زیر نظرتان را نسبت به خرید و انتخاب این حصول جلب خواهد کرد.

کتری و قوری کرکماز مدل Gusto مدل 060

ویژگی‌های کتری و قوری کرکماز مدل Gusto مدل ۰۶۰

جنس بدنه‌ی کتری استیل ضدزنگ ۱۰/۱۸
گنجایش کتری  ۲لیتر
جنس دسته‌ی کتری باکالیت
جنس بدنه قوری استیل ضدزنگ با آبکاری کروم نیکل ۱۰/۱۸
گنجایش قوری ۱لیتر
سایر توضیحات مدل ‏:‏ سرویس تهیه چای گوستو، بدنه قوری ‏:‏ استیل ضد زنگ، درب قوری ‏:‏ شیشه نشکن حرارت دیده با دستگیره‌ باکالیت نسوز مشکی رنگ، دستگیره قوری ‏:‏ باکالیت نسوز مشکی رنگ، بدنه کتری ‏:‏ استیل ضد زنگ، درب کتری ‏:‏ استیل ضد زنگ، دستگیره کتری ‏:‏ باکالیت نسوز مشکی رنگ

 

۳- کتری و قوری‌ فونیکس

مطمنا نام فونیکس به گوشتان آشناست. اغلب محصولات این برند استیل بوده و برخی از نمونه‌های آن دارای قوری چینی و برخی دیگر نیز با قوری‌های پیرکس و استیل ست گردیده‌اند. یکی از موضوعاتی که دانستن آن شما را نسبت به حمایت از محصولات سرو چایی این برند متمایل می‌سازد این نکته است که ، فونیکس در تولیدات خود عموما از بهترین نوع استیل موسوم به ۱۰/۱۸ استفاده می‌کند.

ویژگی دیگری که محصولات این برند را حتی مورد علاقه طبیعت دوستان و کمپ بازها قرار داده این نکته است که، شما می‌توانید بی هیچ دغدغه‌ای از تمامی کتری و قوری های این برند خوش نام بر روی اجاق‌های گازی، هیزمی و القایی استفاده کنید و لذت خوردن چای را در هر مکانی تجربه کنید. به عنوان حس ختام معرفی این برند ترک باید به استیل طراحی چشم نواز محصولات آن اشاره کنیم، که آمیزه‌ای از طراحی مینیمال را با چاشنی فانتزی بودن در هم آمیخته تا هر سلیقه‌ای را مجاب به استفاده از محصولاتش نماید.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

اگر به دنبال یک ست کتری و قوری باکیفیت و درعین حال پر کاربرد‌تر از ست‌های عادی می‌گردید، کتری و قوری فونیکس مدل ۱-۴۰ نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. پرکاربردی این ست از این لحاظ است که علاوه بر کتری و قوری یک عدد قندان و شکرریز نیز در بسته بندی محصول برایتان ارسال می‌گردد. سایر علت‌های پیشنهاد این محصول را در جدول زیر در خواهید یافت.

کتری و قوری فونیکس مدل 1-40

ویژگی‌های کتری و قوری فونیکس مدل ۱-۴۰

جنس بدنه‌ی کتری استیل
اقلام همراه کتری همراه با درب کتری
جنس دسته‌ی کتری باکالیت
جنس بدنه قوری چینی
انواع فیلتر فیلتر قوری
سایر توضیحات کتری استیل ۶لیتر شیردار – قوری از جنس بونه چاینا (چینی استخوانی) -شکر ریز از جنس بونه چاینا – قندان از جننس بونه چاینا

 

۴- کتری و قوری سیلا

سیلا را باید براساس افتخاراتش اینگونه معرفی کنیم ، این برند فاتح رقابت‌های گسترده‌ای با برندهایی صاحب نام و بزرگ می‌باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب رمز موفیقت سیلا در این رقابت‌های سخت و نفسگیر بوده و در نهایت نام آنرا بر سر زبان‌ها انداخته است. این برند تاکید داشته که از استیل خالص برای ساخت کتری و قوری‌های خود استفاده می‌کند، هرچند این روش باعث دیرتر به جوش آمدن آب در کتری‌های این برند گردیده، زیرا ضخامت دیواره‌های کتری به تبع استفاده از این نوع استیل افزایش می‌یابد.

ست کتری و قوری سیلا مدل ۶۲۵ ازجمله مدل‌های همه پسند این برند است، که سایر ویژگی‌های آن را می‌توانید در جدول زیر ملاحظه نمائید.

ست کتری و قوری سیلا مدل 625

ویژگی‌های ست کتری و قوری سیلا مدل ۶۲۵

وزن کتری ۹۰۰ گرم
جنس بدنه‌ی کتری استیل
جنس دسته‌ی کتری باکالیت
جنس بدنه قوری استیل
وزن قوری ۶۰۰ گرم
سایر توضیحات ….

 

۵- کتری و قوری پلان

این برند ۴۰ ساله  با تجربه‌ای که در تولید محصولات آشپزخانه کسب کرده توانسته نام خود را به عنوان بهترن برند ایرانی ساخت کتری و قوری به ثبت برساند. اگر بخواهیم از دلایل موفقیت و ارزشمندی محصولات پلان برایتان بگوئیم بی شک ۱۲ ماه گارنتی تعویض، اولین و مهم‌ترین ویژگی و مهر تاییدی است که تولید گنندگان پلان بر کیفیت محصولات خود زده‌اند. عرض اندام این برند در محدوده بازار داخلی تنها به واسطه کیفیت بالای محصولاتش نیست بلکه قیمت مناسب، هم ویژگی ارزنده دیگری است که نمی توان به آسانی از کنار آن عبور کرد.

ست قوری و کتری پلان مدل ۵۱۶۱ با داشتن قوری چینی و کتری استیل، گزینه بسیار مناسبی برای حفظ طعم و مزه چای است که به بهترین شکل باعث ثابت ماندن عطر و مزه این نوشیدنی می‌گردد. درب کتری این ست به زبانه‌ای از جنس باکالیت مجهز گردیده تا به راحتی بتوانید بدون سوختن و آسیب به دستتان درب کتری را بردارید.

قوری و کتری پلان مدل 5161

ویژگی‌های قوری و کتری پلان مدل ۵۱۶۱

جنس بدنه‌ی کتری برنج
ابعاد کتری پهنا: ۳۳، سطح مقطع: ۲۱، ارتفاع: ۱۹ سانتی‌متر
جنس دسته‌ی کتری باکالیت
جنس بدنه قوری چینی
سایر توضیحات دارای پوشش کرم‌نیکل – کف کتری از استیل مقاوم و نسوز – فاقد قلع – دارای شیر بلند جهت استفاده آسان بر روی اجاق گاز – دارای یک زبانه از جنس باکالیت بر درب کتری برای برداشتن راحت و بی‌خطر آن – عرض (دسته تا دسته): ۳۴ سانتی‌متر

خرید کتری و قوری ایرانی ارزان و با کیفیت

در ادامه به معرفی تعدادی از کتری و قوری های ایرانی جهت خرید اشاره خواهیم کرد که از نظر قیمت بسیار عالی هستند و با توجه به اینکه ایرانی هستند اما در حد اجناس خارجی و ترکی با کیفیت و زیبا هستند.

کتری و قوری سان مدل S001-A

خرید کتری و قوری سان مدل S001-A

قوری استیل کلاسی یونیک کد 01930

قوری استیل کلاسی یونیک کد ۰۱۹۳۰

کتری قوری کرال مدل 003

کتری قوری کرال مدل ۰۰۳

کتری و قوری سان مدل S001-E

کتری و قوری سان مدل S001-E

 

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.