راز و ترفند افزایش ماندگاری لاک و بالا بردن دوام لاک ناخن

۲ شیوه عالی برای افزایش ماندگاری لاک

ژلیش ناخن

پس از رنگ کردن مو ژلیش ناخن دومین کاری است که اغلب خانم‌ها تمایل به انجام آن دارند، پس از کاشت ناخن و طراحی آن هم ژلیش کردن برای عموم شیک‌پسندان حائز اهمیت است. جالب است بدانید تعداد طرفداران ژلیش ناخن با افرادی که به دنبال آرایش صورت و لیفت مژه برای زیباتر شدن هستند برابری می‌کند. احتمالا پس از دانستن میزان اهمیت ژلیش در زیبایی ناخن ترغیب شده‌اید بدانید ژلیش ناخن چیست؟  چه مزایایی دارد که تا این میزان آنرا پرطرفدار ساخته است؟

ژلیش ناخن چیست؟ 

ژلیش ناخن با کاشت ناخن با ژل متفاوت است، در حقیقت در ژلیش کردن مواد بر روی ناخن طبیعی شما قرار می‌گیرند و بنا به دلخواه شما طراحی و رنگ می‌شوند. اگر تمایل به حفظ فرم و اندازه ناخن‌هایتان دارید و دلتان تنها برای ایجاد تغییر بر روی ناخن‌هایتان تنگ شده ژلیش ناخن بهترین شیوه برای اینکار است. ماندگاری بالای ژلیش نسبت به لاک علت اصلی تمایل افراد به استفاده از آن می‌باشد. برخلاف لاک‌ها که پس از مدتی استفاده لب پر شده و براق بودن و جلوه اولیه خود را از دست می‌دهند ژلیش کردن در حدود ۱۵ الی ۳۰ روز بسته به مرغوب بودن مایع ژلیش ماندگاری دارد. این شیوه گزینه‌ای مناسب برای افراد پر مشغله ایست که دوست دارند دستانی زیبا داشته باشند و از لاک‌های رنگ و رو رفته و نامرتب خوششان نمی‌آید.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

روش ژلیش کردن ناخن

برای ژلیش کردن ناخن‌هایتان شما نیاز به مایع مخصوص ژلیش ناخن دارید. این مایع به شکل و شمایل برق ناخن بوده و در همان شیشه‌های مخصوص لاک با فرچه مخصوص بفروش می‌رسد. نحوه استفاده از ژلیش همانند لاک است و تنها تفاوت مهم و فاحش آنها با لاک در نحوه خشک شدن و مدت زمان ماندگاری آنهاست. برای خشک شدن ماده ژلیش شما نیاز به دستگاه UV دارید زیرا مایع ژلیش برای خشک شدن نیاز به گرمای مشخص داشته و در غیر این صورت خشک شدن آن امری سخت بوده و بر کیفیت ژلیش ناخنتان هم تاثیر می‌گذارد. اگر دلتان نمی‌خواهد از دستگاه‌های UV استفاده کنید می‌توانید لامپ‌های LED را هم جایگزین این دستگاه‌ها کنید و خودتان را از مضرات دستگاه‌های UV در امان نگاه دارید. مایع ژلیش پس از خشک شدن به صورت جامد و سخت درآمده که علاوه بر دوام بالا باعث مقاومتر شدن ناخن‌ها نازک و شکننده می‌گردد که عموما در اثر کوچکترین ضربه‌ای آسیب می‌بینند .

تاپ کات ناخن چیست؟

تاپ کات یکی دیگر از محصولاتی است که در جهت مقاوم سازی لاک می‌توانید استفاده کنید. این محصول از نظر شکل ظاهری کاملا مشابه برق ناخن بوده و تفاوت آن با برق ناخن در کارایی بیشتر آن است. شما با قرار دادن لایه‌ای از مایع تاپ کات بر روی لاکتان باعث مقاوم‌تر شدن آن می‌شوید. این محصول علاوه بر این ویژگی محافظتی در درخشندگی لاک و مراقبت از آن در برابر نور و عواملی چون ضربه موثر است و با کمک آن دیگر از لب پر شدن لاک‌هایتان خبری نیست. شیوه استفاده از تاپ کات  بسیار ساده بوده و نیازی به مراجعه به مراکز ناخن یا شخصی حاذق برای انجام اینکار ندارید. تنها کافیست پس از لاک زدن تا خشک شدن کاملا لاکتان صبر کند و سپس با کمک فرچه تاپ کات را بر روی لاکتان قرار دهید. اگر دلتان لایه‌های ضخیم‌تری تاپ کات می‌خواهد می‌توانید پس از خشک شدن لایه قبلی لایه‌های دیگری به آن بی‌افزایید.

شما طرفدار چه رنگ لاکی هستید؟

آیا از شیوه‌های ماندگار کردن لاک استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید

۴.۶/۵ - (۱۷ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.